Carvago posiluje oddělení komunikace. Jan Vavřík a Jiří Červenka pomůžou mj. s mezinárodní expanzí

Evropský on-line prodejce vozů Carvago významně posiluje své oddělení komunikace. Na pozici Head of PR nastupuje Jan Vavřík, který dříve působil jako tiskový mluvčí O2 Czech Republic a v Carvagu bude mít na starosti kompletní řízení mezinárodní komunikace. Jako Senior Content Manager pak tým posílí Jiří Červenka, který přichází z pozice šéfredaktora webu Euro.cz.
Jan Vavřík bude mít v Carvagu na starosti kompletní řízení mezinárodní komunikace. Foto: Carvago

Nový komunikační tým se zaměří na podporu probíhající celoevropské expanze Carvago i posílení vnímání značky jako leadera změny a nových standardů při nákupu ojetého vozu on-line.

Jan Vavřík (31) přichází z O2 Czech Republic, kde působil v tiskovém oddělení. Zkušenosti získal také jako PR manager společností PlayStation a GoPro, kde měl na starost komunikaci s médii a organizaci eventů značek. Ve své nové pozici bude zodpovídat za kompletní PR aktivity společnosti i koordinaci zahraničních agentur, která je v rámci expanze na nové trhy klíčová.

„Carvago je příslibem, že se prodej vozů díky technologiím konečně posune do 21. století. Ve své kariéře jsem udržoval a snažil se rozvíjet zavedené značky, ale Carvago značku teprve budujeme, a to je pro mě ta největší výzva. Budoucnost patří e-commerce a Česko tak může mít dalšího tahouna svého segmentu na evropské mapě,” doplňuje Jan Vavřík, Head of PR společnosti Carvago.

Jiří Červenka. Foto: Carvago

Jiří Červenka (43) stál během své kariéry u zrodu nebo rozvoje řady automobilových magazínů, byl vedoucím motoristických redakcí vydavatelství Mladá fronta, kde zaštiťoval on-line i off-line obsah a kompletní chod redakcí. Dosud působil jako šéfredaktor portálu Euro.cz, kde měl na starost novou koncepci webu po změně vydavatele. V Carvagu bude zodpovídat za tvorbu obsahu a jeho dlouhodobou strategii.

„Carvagu mě už jako novináře zaujalo svojí odvážnou a vizionářskou koncepcí, kdy do prodeje ojetých vozů vnáší dosud nevídanou transparentnost a důraz na zákaznickou zkušenost. Jsem rád, že do Carvaga přicházím ve vzrušující fázi rychlé mezinárodní expanze, a těším se, že budu moci zúročit své zkušenosti při naplňování vize značky Carvago jako love brandu, který se pro své zákazníky stane důvěryhodným rádcem a pomocníkem při výběru auta,“ dodává Jiří Červenka, Senior Content Manager ve společnosti Carvago.

Carvago letos vsadilo na agresivní růst společnosti. Nedávno společnost vstoupila do Německa a během následujícího roku chce zahájit prodej v dalších sedmi evropských zemích, kde budou mít zákazníci možnost nakupovat ojetá auta kompletně on-line. Carvago se chce během následujících tří let stát technologickým a logistickým leaderem trhu ojetých vozů, s obratem více než jedné miliardy eur a nejméně 50 000 auty ročně prodanými v celé Evropě.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O kolik zdražil řízek, guláš nebo smažák. Velké srovnání cen

Analýza
Restauracemi se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená zvýšením DPH. Navzdory klesající inflaci jsou březnové ceny v průměru o osm procent vyšší než před rokem. O kolik ale za posledních pět let zdražila běžná jídla, jako je svíčková, řízek nebo guláš? Společnost Dotykačka poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) detailní údaje o růstu cen vybraných pokrmů.