Česká podnikatelská pojišťovna předává výhercům šest nových vozidel celkem za jeden a půl milionu

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (ČPP) zveřejnila na svých stránkách výsledky soutěže o šest osobních vozů značky Škoda Fabia, která byla součástí jarní kampaně této třetí největší pojišťovny na trhu s povinným ručením.

Odměnu v podobě nového vozu měl šanci získat každý, kdo si u ČPP sjednal životní nebo neživotní pojištění, vyplnil anketní lístek a připojil originální slogan. Odborná porota během prázdnin vyhodnotila ty nejlepší z nejlepších. Vítězové kromě auta získají navíc i bezplatné povinné ručení na jeden rok. Slavnostní předání cen výhercům se uskuteční v nejbližších několika týdnech na regionálních ředitelstvích, kterých má ČPP šest po celé ČR.

„Češi jsou hravý a soutěživý národ a takové akce mívají velice dobrou odezvu. Za tři měsíce se nám sešlo neuvěřitelných 16 800 anketních lístků. Naše odborná porota měla velmi těžkou úlohu vybrat z tak velkého množství zajímavých a kreativních nápadů těch šest vítězných,“ říká Jaroslav Besperát, generální ředitel České podnikatelské pojišťovny. „Plánujeme, že některý z nich bychom mohli využít pro jednu z našich budoucích reklamních kampaní.“ dodává Besperát.

Všichni majitelé červené Fabie získávají s novým vozem také roční bezplatné povinné ručení s limity pojistného plnění ve výši 50 milionů korun. Pojištění zahrnuje nonstop asistenční službu, využitelnou i v případě poruchy a navíc úrazové pojištění řidiče. Podle statistik České kanceláře pojistitelů má ČPP ve své databázi více než 1 145 000 pojištěných vozidel a je trojkou na trhu v povinném ručení.

Zdroj: Tisková zpráva

Share

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *