
Kittnar před nástupem do společnosti nasbíral zkušenosti v provozech call center v Equa Bank a následně ING Bank, kde se naučil dokonale porozumět potřebám klientů. Následně v Conectartu zastával téměř dva roky pozici manažera call centra.
„Conectart mi za ta léta přirostl k srdci a já jsem vděčný za novou roli a svěřenou agendu. Udělám vše proto, aby to v Conectartu šlapalo jako hodinky a svá kontaktní centra nám v rámci outsourcingu svěřovalo stále více klientů,“ uvedl ke svému povýšení.
Hercík stál v čele týmů ve společnostech, jako Deloitte, 4HOME nebo M&M Reality, čímž načerpal znalosti napříč různými obory. Pracoval také pro ministerstvo spravedlnosti jako Chief Information Officer.
„Jsme si zcela vědomi potřeby zaměřovat se na propojení lidského faktoru s umělou inteligencí. V čele IT budu vývoj řídit tak, abychom směřovali k dlouhodobému zjednodušení práce našich operátorů a udržitelnému pokroku napříč trhy,“ sdělil Hercík.