Daniel Kittnar a Karel Hercík novými posilami ve vedení Conectart

Společnost Conectart, největší provozovatel kontaktních center v Česku, našla náhradu za své dva kolegy. Daniel Kittnar se ujal pozice divizního ředitele pro Prahu, Ústí nad Labem, Jihlavu, Brno a Hradec Králové, a Karel Hercík se stal novým IT ředitelem pro Českou republiku. Conectart, který letos na jaře expandoval na polský a slovenský trh, o tom informoval naši redakci.
Daniel Kittnar se ve společnosti Conectart ujal pozice divizního ředitele pro Prahu, Ústí nad Labem, Jihlavu, Brno a Hradec Králové. Foto: Conectart

Kittnar před nástupem do společnosti nasbíral zkušenosti v provozech call center v Equa Bank a následně ING Bank, kde se naučil dokonale porozumět potřebám klientů. Následně v Conectartu zastával téměř dva roky pozici manažera call centra.

„Conectart mi za ta léta přirostl k srdci a já jsem vděčný za novou roli a svěřenou agendu. Udělám vše proto, aby to v Conectartu šlapalo jako hodinky a svá kontaktní centra nám v rámci outsourcingu svěřovalo stále více klientů,“ uvedl ke svému povýšení.

Hercík stál v čele týmů ve společnostech, jako Deloitte, 4HOME nebo M&M Reality, čímž načerpal znalosti napříč různými obory. Pracoval také pro ministerstvo spravedlnosti jako Chief Information Officer.

„Jsme si zcela vědomi potřeby zaměřovat se na propojení lidského faktoru s umělou inteligencí. V čele IT budu vývoj řídit tak, abychom směřovali k dlouhodobému zjednodušení práce našich operátorů a udržitelnému pokroku napříč trhy,“ sdělil Hercík.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena