V roce 2016 se v Česku prodalo více než 2,5 milionu lahví Prosecca, v roce následujícím 3,9 milionu. Loňský rok je tak z posledních tří nejúspěšnější. Meziročně jde o téměř 17% nárůst, díky kterému se Češi zařadili na 14. příčku dovážejících zemí. Například značka Prosecco Mionetto, kterou na českém trhu distribuuje společnost BOHEMIA SEKT, se také těší větší oblibě. Její prodeje meziročně vzrostly o více než 42 %.
„Vzrůstající zájem o Prosecco pozorujeme především v posledních třech letech, kdy jeho prodeje narostly více než dvojnásobně. Prosecco se stalo oblíbeným nápojem vhodným pro každou příležitost, lidé si jej zamilovali zejména pro jeho svěží nekomplikovanou chuť. Nejraději si jej dopřávají samotné, či v míchaných drincích typu Spritz,“ komentuje nárůst prodeje Marek Žižkovský, manažer značky Mionetto pro Českou republiku.
Celosvětově, vyjma Itálie, se v roce 2018 prodalo více než 411 milionů lahví Prosecca. Největší podíl na tom má především Velká Británie (34,9 %), USA (20 %) a Německo (10,6 %). Následuje je Francie, Švýcarsko a Belgie.
Prosecco se díky své popularitě zapsalo také do kalendáře. Mezinárodní den Prosecca připadá na 13. srpna.