
Třtinový destilát se vyrábí takzvanou „kolonovou“ metodou z panamské cukrové třtiny, která se pěstuje přímo v palírně Don José Varela.
Rum následně zraje šest let v dubových sudech metodou Vintage Palette – každé dva roky jsou sudy stejného stáří doplněny tak, aby se zachoval jedinečný chuťový profil a kvalita rumu. Vychutnat si tak můžete sušší profil rumu s tóny medu, kakaa, vanilky a pomerančů.
„Ron de Azur nabízí unikátní, výrazně odlišný, ale smysluplný koncept v rámci celé rumové kategorie a díky tomu si slibujeme, že jí dodá nový impuls, stejně jako se to povedlo například Božkov Republice.
Důležitou roli hraje samozřejmě i produkt, který představuje šestiletý panamský třtinový rum se sušším, ale jemným chuťovým profilem. V kombinaci s atraktivním designem vycházejícím z motivů námořnictví a tajemného podmořského světa nabízí výjimečný zážitek,“ doplňuje Michal Jakl, Group Brand Manager ve společnosti STOCK Plzeň-Božkov.
Uvedení novinky na trh bude podpořeno originální kreativou vytvořenou agenturou Saatchi&Saatchi, která využila pomoci umělé inteligence. Potkat se s ním bude možné jak v off tradu, tak v on tradu a později v rámci on-linu. K dostání bude jak ve velikosti 0,5 litru, tak i v o něco větším formátu 0,7 litrů za atraktivní cenu již od 199 Kč.