DODO posiluje marketing: Novou brand manažerkou je Alexandra Hůlková, šéfem digitálu Jan Brachtl

Technologicko-logistická firma DODO posiluje svůj marketingový tým. Na pozici brand manažerky DODO přišla po letech působení ve vedoucích marketingových pozicích Alexandra Hůlková. S cílem zefektivnit digitální aktivity rozšiřuje tým také Jan Brachtl, který na pozici manažera digitálu skupiny vstupuje se zkušenostmi s digitálním marketingem ve společnosti Huawei či z agentury Fragile. Společnost o tom informovala v tiskové zprávě.
Na pozici brand manažerky společnosti DODO přišla Alexandra Hůlková, Jan Brachtl, bude na pozici manažera digitálu skupiny. Foto: DODO

Hůlková přichází do společnosti DODO po více než deseti letech působení v poradenské firmě Enovation, kde se postupně vypracovala z marketingové specialistky až na vedoucí pozici, kterou zastávala přes devět let.

Následně se přesunula do společnosti Bezrealitky, kde měla na starost především nastavení nové digitální strategie společnosti i nové identity značky. V DODO bude Hůlková odpovědná za brand management.

„Mým cílem je nastavit v DODO takové procesy, díky kterým bude možné řídit růst a rozvoj značky maximálně efektivně a konzistentně napříč všemi trhy. Vést brandovou komunikaci jedné z nejrychleji rostoucích firem Evropy rovnou v sedmi zemích je obrovská výzva, a je proto potřeba, abychom firmu stavěli na pevných základech,“ informovala Hůlková.

„I z toho důvodu chci zavést systém pravidelné evaluace brandu a k rozvoji značky přistupovat tak, jak je v DODO zvykem – na základě reálných dat,“ přiblížila své plány nová brand manažerka společnosti DODO.

Hůlková bude mít na starost také etablování značky na německém trhu a postupem času i komunikační aktivity spojené s další zahraniční expanzí. S tou jí bude pomáhat také Jan Brachtl, který do firmy nastupuje na pozici digitálního manažera.

Jan Brachtl působí v oblasti marketingu více než deset let. Dva roky byl součástí e-commerce týmu v nadnárodní společnosti Studio Moderna, dalších osm let se pohyboval ve finančním sektoru, a to například v Raiffeisen stavební spořitelně, kde se mu podařilo opakovaně vyhrát ocenění za nejlepší bankovní web.

Poslední dva roky působil jako digitální manažer ve společnosti Huawei Czech a v digitální agentuře Fragile. Jeho hlavním úkolem v DODO bude především rozšíření a zefektivnění digitálních aktivit společnosti napříč všemi trhy, kde značka aktuálně působí.

„Velkou příležitost vidím v dobře uchopeném performance marketingu a rozvoji komunikace firmy na sociálních sítích, která pro nás bude stěžejní i s ohledem na expanzi v dalších zemích,“ uvedl Brachtl.

„Za klíčovou oblast, které se chci věnovat a které je aktuálně uzpůsobena také celková digitální strategie firmy, vnímám především další rozvoj a etablování značky na německém trhu,“ dodal.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena