Novým ředitelem marketingu Ydistri je Bohdan Fedor. Přináší zkušenosti z Mall Group, Zuno Bank či JOJ

Personálie
Start-up Ydistri, který pomáhá obchodníkům efektivně pracovat se skladovými zásobami a omezit plýtvání, ohlásil v tiskové zprávě novou personální posilu. Na pozici ředitele marketingu nastoupil zkušený marketér Bohdan Fedor (44), který má za sebou přes 16 let práce na obdobných pozicích ve společnostech, jako je Mall Group, Zuno Bank či slovenská komerční televize JOJ.
Na pozici ředitele marketingu start-upu Ydistri nastoupil zkušený marketér Bohdan Fedor. Foto: Ydistri

Bohdan Fedor absolvoval hudební teorii na bratislavské Vysoké škole múzických umění a má za sebou několik vedoucích pozic v marketingu. Po tříletém angažmá u TV JOJ působil šest let v marketingovém týmu Zuno Bank, přes tři roky z toho zastával pozici ředitele marketingu celé skupiny. Jeho další kroky směřovaly do marketingového oddělení Mall Group, jemuž šéfoval.

Nyní se ujímá vedení marketingu právě v technologickém startupu Ydistri. Za úkol bude mít především zvýšit povědomí o značce, vybudovat účinný akviziční funnel a nastavit dlouhodobě funkční komunikační strategii pro budování vztahu s potenciálními zákazníky s pomocí obsahového marketingu. Právě s ním má Fedor z dosavadních pozic bohaté zkušenosti.

PSALI JSME:
Z Vafo Praha po osmi letech odchází marketingový ředitel Martin Šámal

„Je to pro mě skvělá výzva, protože Ydistri se dotýkají velmi odborná B2B témata, u kterých je nutné nejprve edukovat trh, aby bylo možné manažerům v retailových firmách ukázat plný přínos, který by implementace systému Ydistri přinesla. Určitě budu nucen vystoupit z komfortní zóny, ale o to více se na svoji práci v Ydistri těším,“ informoval Bohdan Fedor.

Ve volném čase se Fedor věnuje hudební produkci, kterou i vystudoval. Vlastní e-shop s 3D zvuky, dále tráví volný čas hikingem nebo jógou. Za své hodnoty považuje minimalistický styl života, a především důraz na co možná největší omezení plýtvání. Jeho dalším velkým zájmem je pak historie marketingu a marketing obecně.

PSALI JSME:
Český bezobalový průkopník Miwa má novou ředitelku HR a marketingové komunikace

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O kolik zdražil řízek, guláš nebo smažák. Velké srovnání cen

Analýza
Restauracemi se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená zvýšením DPH. Navzdory klesající inflaci jsou březnové ceny v průměru o osm procent vyšší než před rokem. O kolik ale za posledních pět let zdražila běžná jídla, jako je svíčková, řízek nebo guláš? Společnost Dotykačka poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) detailní údaje o růstu cen vybraných pokrmů.