ERV Evropské meziročně stoupl obrat o 20 %

ERV Evropská pojišťovna, patřící do skupiny ERGO a Munich RE, v loňském roce dosáhla rekordních výsledků. Pojišťovna dosáhla meziročně 20% růstu předepsaného pojistného na 673 milionů korun, což je nejvyšší obrat v její historii. Firma o tom informovala v tiskové zprávě.
Mobilní aplikace Moje Evropská. Reprofoto: eman.cz

Pojišťovna rovněž potvrdila svoji vedoucí pozici na trhu cestovního pojištění, kterou úspěšně obhajuje již od roku 2014: Cestovní pojištění si u ní vloni uzavřel 1,1 milionu klientů. „Celý pojistný trh loni vzrostl o 4,8 % na 129 mld. Kč a byl tažen zejména neživotním pojištěním. Dle odhadu naší společnosti rostl trh cestovního pojištění o 10-12 %. S naší pojišťovnou pak vycestovalo meziročně dokonce o 19 procent více lidí,“ říká člen představenstva ERV Evropské pojišťovny Štěpán Landík.

ERV na trhu s cestovním pojištěním drží přibližně čtvrtinový podíl. Dominantní postavení posílila také v oblasti cestovního ruchu (prodej zájezdů přes cestovní kanceláře), kde jí patří přibližně 70% podíl. Evropská si za své šestadvacetileté působení vybudovala silné postavení, v současnosti spolupracuje s osmi z deseti největších cestovních kanceláří.

Pojišťovna dlouhodobě sází na kvalitu svých služeb. Mezi ty klíčové patří vlastní non-stop asistenční služba, která je v případě komplikací v zahraničí nezbytná pro zajištění správného postupu řešení vzniklých potíží. Celosvětová síť řízená z Prahy ročně vyřeší přes 160 tisíc případů po celém světě. Průměrná výše škody v loňském roce činila 10 300 Kč.

PSALI JSME:
UNIQA meziročně posílila na pojistném o 7,4 %

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Firmy

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Posvítí nám semafor na cestu ke zdraví?

Analýza
Snaha usnadnit spotřebitelům orientaci v obalech, aby se nenechali zmást líbivými obrázky a lákavými tvrzeními. Systém, který nám pomůže v boji s nezdravými stravovacími návyky. To zní jako krok, proti němuž není možné nic namítat. Ale opravdu je evropské Nutri-Score tou cestou, jíž by se mělo značení potravin ubírat?