Freshlabels plánuje další expanzi s investicí od Crowdberry

Jakub Veselský a Jan Bouška založili Freshlabels v roce 2006 s jasným plánem – přinést zákazníkům výjimečné značky, které jen tak někde nenajdou. Firma má nyní v portfoliu více než stovku pečlivě vybraných značek z celého světa, kdy hlavními kritérii jsou design, kvalita a udržitelnost. Vytváří tak protipól k tzv. rychlé a levné módě a současně buduje komunitu zodpovědných zákazníků.
Jakub Veselský a Jan Bouška založili Freshlabels v roce 2006. Foto: Filip Trefil

Do konce letošního roku firma plánuje zvýšit podíl udržitelné nabídky splňující komplexní kritéria ze současných 50 procent na 75, přičemž k dosažení tohoto cíle má pomoci i vývoj vlastních udržitelných kolekcí. Vloni společnost dosáhla obratu 4,7 milionu eur, za období 2016-2019 rostla meziročně v průměru o 49 procent (CAGR).

Své zákazníky firma oslovuje pokročilou e-commerce platformou ve čtyřech jazykových mutacích s celoevropským dosahem a třemi reprezentativními designovými obchody v Praze a Berlíně. Po loňském spuštění německé verze e-shopu nyní Freshlabels plánuje pokračovat v postupné expanzi do západní Evropy.

Na realizaci těchto cílů chce získat kapitál v objemu 1,5 milionu eur (zhruba 39 mil. Kč – pozn. red.) od soukromých investorů investiční platformy Crowdberry. Investiční kampaň byla spuštěna začátkem dubna, minimální vstupní investice představuje deset tisíc eur.

PSALI JSME:
Z malého fintechu stabilní firmou: BudgetBakers získali rekordní investici z Holandska

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Firmy

Generali má celosvětově novou organizační strukturu

Správní rada společnosti Generali schválila tento týden na svém zasedání novou organizační strukturu, která odráží hlavní aktivity skupiny tak, jak je navrhl její generální ředitel Philippe Donnet. Od letošního …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Čtyři z deseti Čechů si nespoří na penzi. Nemají na to

Průzkum
Na penzi si nespoří čtyři z deseti Čechů, nejčastěji ti, kteří ji budou mít v budoucnu nejnižší. Vyplývá to z reprezentativního průzkumu, který pro Asociaci pro kapitálový trh ČR (AKAT ČR) uskutečnila agentura Perfect Crowd a který má redakce Finančních a ekonomických informací (FAEI.cz) k dispozici.