
Iva Janoušková během své kariéry působila na klíčových marketingových pozicích pro značky, jako Jobs.cz, Slevomat, Astratex, Ušetřeno či iDNES.cz. Kromě toho má zkušenosti s komunikací luxusních značek, například Rolex nebo Patek Philippe. Její poslední zkušenost byla také ze startupového prostředí na pozici CMO projektu Daytrip.
„FinTech je dynamický, rychle rostoucí a konkurenční segment, který nabízí spoustu příležitostí k inovacím. Zároveň mě oslovil produkt samotný – je jednoduchý, snadno pochopitelný a opravdu výhodný. Já ho vidím jako zlaté vejce, o kterém zatím ví málo lidí. Věřím, že naše práce to změní,“ říká Janoušková.
Ve firmě se zaměří na jasnou definici značky, optimalizaci komunikačních kanálů a přípravu na velkou brandovou kampaň. „Naším cílem je představit Investown širšímu publiku jako platformu, kde lidé mohou snadno začít investovat už od 500 korun. Spořicí účty už dávno peníze nezhodnocují a my chceme být první volbou pro každého, kdo hledá jednoduché a efektivní investování,“ dodává.