Jan Suchý se stal ředitelem marketingu Mall a CZC

Na pozici marketingového ředitele pro značky Mall a CZC nastupuje Jan Suchý (42). Nový ředitel má za sebou více než patnáct let zkušeností z agenturního prostředí – od tvorby a realizací marketingových strategií v nadnárodních agenturách až po založení a vedení vlastní agentury.
Suchý bude odpovídat nejen za budování a rozvoj zákaznické základny Mall a CZC, ale také za efektivní využití vzájemných synergií i marketingové aktivity spojené s postupující integrací značek se skupinou Allegro. Foto: Mall

V Mall Group bude mít Suchý na starost veškeré marketingové aktivity spojené s dalším směřováním značek CZC i Mall, a to napříč všemi zeměmi, kde skupina aktuálně působí, informovala skupina v tiskové zprávě.

Suchý v uplynulých letech působil v několika mediálních agenturách, jako je např. globální společnost Omnicom Media Direction, kde byl odpovědný za tvorbu mediální strategie i vedení plánovacího týmu. Jeho další profesní kroky směřovaly ke spoluzaložení vlastní mediální agentury zaměřené na on-ine marketing, v jejímž vedení strávil dva roky.

Necelé tři roky působil také ve společnosti Wavemaker, kde sehrál významnou roli při akvizici nového klienta – společnosti L’Oréal, pro niž Suchý následně spravoval marketingové aktivity napříč českým, slovenským a maďarským trhem. Ve společnosti Mall působil Suchý již před svým nástupem na pozici ředitele marketingu, dva a půl roku totiž ve firmě vedl tým mediálního plánování.

Ve své nynější roli bude Suchý odpovědný nejen za budování a rozvoj zákaznické základny Mall a CZC, ale také za efektivní využití vzájemných synergií i marketingové aktivity spojené s postupující integrací značek se skupinou Allegro.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB