„Jsme připraveni zazářit!“ Nová mediální kampaň Českého paralympijského týmu

Hlavním cílem letošní kampaně je posílit povědomí o tuzemském paralympijském hnutí, stejně tak jako zapracovat do českého mediálního prostoru konkrétní úspěchy našich handicapovaných sportovců. První fáze kampaně bude probíhat do konce kalendářního roku 2020.
Foto: Český paralympijský tým

Ústředním tématem a výchozí myšlenkou kampaně je upozornění veřejnosti na nečekanou závodní přestávku zapříčiněnou pandemií covid-19. Letošní vrchol sportovní sezony – Paralympijské hry v Tokiu – byl odložen a každý para sportovec musí plnit individuální přípravu dle možností. Prostřednictvím kampaně se snažíme ukázat, že handicapovaní sportovci mají silnou vůli a nevzdávají se. Převládá u nich touha znovu závodit a vyhrávat – jsou „připraveni zazářit“.

Hlavními tvářemi právě probíhající mediální kampaně jsou tentokrát méně známé, širší veřejností tolik neokoukané, tváře Českého paralympijského týmu. Na propagačních plochách Českého paralympijského výboru diváci narazí na šestici „vyvolených“ – plavkyni Vendulu Duškovou (ČSTPS), atleta Aleše Kisého (ČATHS), boccistku Kateřinu Cuřínovou (ČFSH), tenistu Jaroslava Šmédka (ČSNS), stolní tenistku Denisu Macurovou (ČSMPS) a triatlonistu Ondřeje Zmeškala (ČSZPS).

Rozsáhlá kampaň již tradičně působí v rámci všech komunikačních kanálů od rozhlasu, tištěných médií až po televizní obrazovky na programu České televize a ČT Sport. Dostává se rovněž na sociální sítě Facebook, Twitter nebo Instagram. Dále je v plánu outdoorová kampaň prostřednictvím velkoplošných billboardů. Ve všech typech kampaně dochází k prezentaci partnerů českých para sportovců a celého Českého paralympijského výboru.

Náhledy některých formátů včetně vizualizace billboardu najdete na odkazech: TV spot a rozhlasový spot.

×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Pivní pálenka Bernard pokračuje ročníkem 2021

Rodinný pivovar Bernard uvedl na trh nový ročník své pivní pálenky. „Když jsme loni v září představili pálenku poprvé, byl to trochu experiment. Reakce zákazníků byla skvělá, rychle se vyprodala první a pak i …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB
Rolovat nahoru