Hajná, která se k týmu Marriottu připojila na začátku roku 2022, přináší do své nové role bohaté zkušenosti z oblasti marketingu a PR. Ty získala během svého působení v předních pražských hotelích, jako je Tower Park, Mama Shelter či hotel Augustine.
V Prague Marriott má na starosti realizaci veškerých marketingových a komunikačních aktivit hotelu, restaurace a baru The Artisan. Současně také odpovídá za koordinaci nových marketingových strategií, včetně digitálního marketingu hotelu.
„Ze své nové role mám velkou radost a těším se na další možnosti a příležitosti k rozvoji a budování značky Marriott v Praze,“ uvedla Kateřina Hajná, která také působí jako oficiální školitel marketingu v rámci hotelové asociace AHR.
Nový ředitel Sales and Distribution, Alexandr Mikloše, je profesionálem, který v hotelnictví působí od roku 2010. Během své kariéry se podílel se na rozvoji obchodní strategie několika významných pražských hotelů jako je InterContinental, Holiday Inn či Almanac X Alcron Prague.
V nové funkci bude mít na starosti obchodní strategii pražského Marriottu, včetně plnění rozpočtu, řízení obchodního týmu a aktivního vyhledávaní obchodních příležitostí.
„Jsem přesvědčený, že personální změny nám umožní posílit naši pozici na pražském trhu a pozvednout naše služby na další úroveň,“ okomentoval změny Robert Grader, generální ředitel hotelu Prague Marriott.
Alexandr se jmenuje Mikloš, ne Mikloše.