Novým marketingovým ředitelem Vafo Praha se stal Jan Brejcha

Personálie
Výrobce super prémiových krmiv pro domácí zvířata Vafo Praha nově jmenoval na pozici ředitele marketingu Jana Brejchu. Jeho úlohou bude zajistit budování značek a jejich růst v čele s vlajkovou lodí Brit a Carnilove, navíc nejen v České republice, ale také na mezinárodních trzích. Firma o tom informovala v tiskové zprávě. Na začátku února jsme informovali, že ze společnosti po osmi letech odchází marketingový ředitel Martin Šámal.
Jan Brejcha během více než dvacetileté praxe působil v marketingu značek, jako je Coca-Cola, Plzeňský Prazdroj, Mars, Mondelez. Foto: Vafo Praha

Jan Brejcha je zkušený marketingový lídr, který během svého působení na lokální i mezinárodní úrovni pomohl k růstu ekvity, tržního podílu i finančních výsledků řadě značek v FMCG. Ve Vafo bude mít na starosti marketingový tým, starající se o rozvoj značky Brit, Carnilove a dalších značek, které společnost exportuje do více než 85 zemí světa.

„Dvacet let jsem pracoval pro největší značky v FMCG, u nás i ve světě. Měl jsem štěstí na příležitosti a díky nim jsem mohl nasbírat zkušenosti a kompetence v řadě oblastí, nejen v marketingu,“ říká Brejcha.

„A když se objevila šance toho všeho využít a stát se parťákem pro rozvoj byznysu v soukromě vlastněné české firmě, která má skvělý produkt, krásné značky, fajn lidi a velké mezinárodní ambice, nebylo co řešit. Navíc máme doma tři adoptované pejsky, takže je to, jak se říká, srdcovka,“ dodává.

PSALI JSME:
Z Vafo Praha po osmi letech odchází marketingový ředitel Martin Šámal

„Jsem rád, že k nám přišel člověk Honzova kalibru. Očekávám, že nám podstatnou mírou pomůže změnit se ve firmu aktivně marketingově pracující s větším množstvím značek, a zároveň etablovat stěžejní značky společnosti do pozice evropských lídrů,“ informoval Jakub Majer, CEO Vafo Praha.

Brejcha je absolventem Západočeské univerzity v Plzni. Během více než dvacetileté praxe úspěšně působil v marketingu značek, jako Coca-Cola, Plzeňský Prazdroj, Mars, Mondelez, z toho několik let ve Velké Británii.

V poslední době pracoval v oblasti retailu – coby ředitel marketingu řetězce Lidl. Jeho největší vášní je budování značek, produktové a digitální inovace a v posledních letech především budoucnost nakupování a retailu. Honza je ženatý, má tři psy a ve volném čase rád hraje volejbal, golf a poslouchá muziku.

PSALI JSME:
Jan Bureš se stal výrobním ředitelem Dibaq

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Partneři na „psí knížku“ nejsou zákonnými dědici

Poradna
Je to jenom formalita, protože papír na to, že se máme rádi, nepotřebujeme. Opravdu? Možná to platí v romantických představách, ale v reálném životě je to jinak. Při úmrtí partnera zůstává ten druhý v rizikovém postavení, protože pokud není sepsána závěť, dědí se podle tzv. dědických tříd. A pozůstalý partner, který nepotřeboval papírovou formalitu, může např. přijít o střechu nad hlavou.