Komunikaci DODO Group nově zastřeší Adam Rapák. Přichází z McDonald’s

Pozici PR manažera v technologicko-logistické firmě DODO Group nově zastane Adam Rapák (33). Do firmy přichází ze společnosti McDonald’s, kde odpovídal za plánování a exekutivu komunikačních a public relations aktivit na českém a slovenském trhu.
Komunikaci Dodo Group nově zastřeší Adam Rapák. Foto: Dodo Group

V McDonald’s působil Rapák bezmála osm let, během kterých se podílel na osvětových i integrovaných kampaních a komunikačních aktivitách na českém trhu, tři roky současně také na Slovensku. Z nově nabyté pozice PR manažera DODO Group bude mít na starost především profilování značky na stávajících i nově získaných trzích a přípravu jednotné komunikační strategie.

Příchod nového PR manažera je pro DODO dalším důležitým krokem v rámci přerodu z lokálního B2C start-upu v etablovanou mezinárodní společnost s expertízou v same-day logistice poslední míle pro významné B2B partnery.

Doménou společnosti je přitom chytrá práce s daty pro maximální efektivitu rozvozů a ekologicky šetrná městská logistika, což je aspekt, který chce DODO v rámci další komunikační strategie ještě lépe akcentovat.

„Nová pozice v DODO je pro mě zajímavým kariérním postupem i příležitostí proniknout do zcela nového segmentu i témat, kterým se DODO věnuje. Mým úkolem nyní bude kontinuální budování a ochrana dobrého jména značky na všech trzích, na které se DODO vydá. Těší mě, že budu moci využít zkušenost získané z globální korporace ve prospěch potenciálního českého jednorožce, kterým se DODO bezesporu může stát,“ komentuje Adam Rapák, nový PR manažer společnosti DODO.

„Jedním ze základních pilířů k naplnění mise naší společnosti je maximalizace efektivity a udržitelnosti. Právě udržitelnost vnímáme jako zásadní element, který by si lidé měli se značkou DODO spojit. Věřím, že Adam, který má s projekty zaměřenými na udržitelnost zkušenosti z velké mezinárodní společnosti, bude tím pravým člověkem, který nám s tím dokáže pomoci,“ dodává Peter Menky, Chief Commercial Officer DODO Group.

Pro účely dalšího rozvoje a zahraniční expanze DODO v minulém roce obdrželo investici ve výši 1,5 miliardy korun od investorů v čele s Danielem Křetínským a Patrikem Tkáčem. V posledních měsících tak firma výrazně posilovala management a přešla na skupinovou úroveň řízení. Obsazení pozice Group PR a Content manažera je tak dalším návazným krokem na cestě stát se etablovanou mezinárodní skupinou.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nový byt na hypotéku s úrokem 2,99 %

Nová bankovní rada měla již dvakrát možnost pohnout s úrokovými sazbami, ale nestalo se. Dvoutýdenní repo sazba zůstává na sedmi procentech, banky aktuálně nabízejí hypotéky se sazbou v rozmezí 6 až 7 % včetně …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

„Lidé jsou jako přežraná lvice. Blahobyt jim vzal cíle i štěstí,“ říká Jágrův osobní kouč

Rozhovor
Od určité míry ekonomických parametrů pocit subjektivního štěstí a úspěchu přestane stoupat, a dokonce naopak začne klesat, říká v rozhovoru Marian Jelínek, sportovní psycholog a osobní kouč Jaromíra Jágra. Lidé podle něj chtějí cíl tak moc, že nemají problém podrazit kamaráda, ve jménu cíle a úspěchů vzít doping, podplatit tu či onu zakázku.

Vraťte mi moje peníze!

Poradna
Prý je to prakticky vyloučené. Ale vyprávějte to někomu, kdo se splete, přehlídne či překlepne a pošle peníze na …