Marek Beran si ve Sloneeku bere na starost růst tržeb

Pozici chief revenue officer v HRIS start-upu Sloneek, který se ve firmách zaměřuje na digitalizaci, automatizaci a analýzu personální agendy a HR procesů, nově obsadil Marek Beran (36). Firma o tom informovala v tiskové zprávě.
Marek Beran si ve start-upu Sloneek bere na starost růst tržeb. Foto: Sloneek

Beranovým cílem je udělat ze Sloneeka evropské „top 3“ řešení a stát se jedním z technologických leaderů v oboru HR – například s novými funkcemi, které do praxe personalistů efektivně zavádí umělou inteligenci. Opřít se bude moci o zkušenosti spojené s řízením růstu řady mezinárodních technologických projektů.

Kariéru Beran zahajoval na analytických a konzultantských pozicích v McKinsey a PwC, následně byl odpovědný za strategické směřování a obchod start-upu Rossum, jednoho z lídrů pro digitalizaci a řízení „papírové“ agendy.

Od roku 2019 se staral o obchod v globálním start-upu CloudTalk, který po technologické, procesní i analytické stránce redefinoval práci call center. Právě tady se mu podařilo z řadového hráče udělat firmu s více než 250 miliony korun obratu.

Pod novou pozicí Marka Berana se sloučí manažerské kompetence, které se přímo podílejí na tržbách a růstu. Spolu s jednotlivými odděleními a jejich manažery tedy bude nastavovat cíle a kontrolovat klíčové parametry v oblasti marketingu, obchodu nebo správy zákaznického portfolia – tedy customer care a celkové ekonomiky klientské báze.

„Můj cíl je jednoduchý – dostat Sloneek mezi top 3 HR systémy v Evropě. Máme k tomu ty nejlepší dispozice: Nepřestáváme reinvestovat peníze do vývoje, implementujeme každý kvartál nové zásadní funkce v úzké vazbě na skutečné problémy firem a investujeme i do zcela nových oblastí, jako je třeba umělá inteligence (AI),“ uvedl Beran.

Obor HR v současnosti prochází velkými změnami – a to jak v Česku, tak ve světě. Lepší práce s daty díky platformám, jako je Sloneek, je zároveň odpovědí na řadu aktuálních výzev: Datová analytika totiž umožní efektivnější využívání kapacity zaměstnanců, schopností a talentu jednotlivých týmů, investovat cíleně do jejich rozvoje nebo podpořit jejich transformaci.

„Právě na to se chceme v současnosti zaměřit. Od letošního roku ve velkém investujeme právě do rozvoje AI. První vlaštovku v podobě AI asistenta, který dokáže automatizovat řadu úkonů běžné HR agendy, spouštíme právě nyní,“ zmínil Marek Beran.

„Do budoucna by měl být právě Sloneek nástrojem, který jako první dokáže s pomocí technologií veškeré údaje o týmech převést do srozumitelných analytických grafů pro vedení společností. A na mně a mém týmu nyní bude prosadit se s touto inovací především u velkých globálních klientů.“

Sloneek v současnosti využívá více než 300 firem s více než 13 tisíci zaměstnanci. V současnosti roste měsíčně 30% tempem a polovinu nových klientů již získává za hranicemi Česka.

„Cesta do světa je pro nás přirozeným pokračování dosavadní snahy. Ukazuje se, že řešení, jaké máme my, na globálním trhu chybí. Nadále dostáváme zpětnou vazbu, že jsme jedni z mála, kteří dokáží modelovat naše funkce na základě toho, co trh a firmy na něm opravdu potřebují,“ uvedl Filip Lukáč, spoluzakladatel a CEO start-upu Sloneek.

Sloneek je start-up, který vyvíjí all-in-one HR systém k elektronické správě personální agendy. Mezi jeho klienty v současnosti patří společnosti jako online autotržiště Carvago, on-line účetní systém Trivi, logistický start-up Balikobot.cz nebo realitní společnost Knight Frank.

Na svůj rozvoj Sloneek v minulosti obdržel investici ve výši téměř 1,5 milionu eur od slovenského venture kapitálového fondu Vision Ventures a české investiční společnosti Presto Ventures. Investici nyní využívá pro vývoj svého řešení a posilování tržního podílu v zahraničí.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB