Marketing a PR Brainz Studios nově vede Barbora Kalousková

Kreativní skupina Brainz Studios má novou ředitelku marketingu a PR. Pozici bude zastávat Barbora Kalousková, která do Brainz přišla před rokem z technologické společnosti Revolgy. Pod její vedení budou spadat značky Brainz Disruptive, Immersive a Narrative.
Marketing a PR Brainz Studios nově vede Barbora Kalousková. Foto: Brainz Studios

Barbora Kalousková dlouhodobě pracovala jako marketingový a contentový stratég, v posledním roce měla na starosti neotřelý marketing klientů studií Brainz Disruptive a Narrative. Nově bude z pozice marketingové ředitelky zastřešovat marketingovou komunikaci celé kreativní skupiny Brainz Studios.

„Barbora má krom skvělého citu pro jazyk analytické i syntaktické myšlení. Zároveň má spoustu dalších přesahů jak z oblasti businessu, tak kultury. A naplno bude moct využít zkušenosti získané v několika marketingových rolích,“ vysvětluje svoji volbu spoluzakladatel Brainz Studios Štěpán Kleník.

Do Brainz přišla Kalousková z cloudové společnosti Revolgy, kde zblízka poznala, jak marketing vnímají v rychle rostoucí technologické firmě s obratem 650 milionů korun. Know-how využije nejen při budování brandové a PR komunikace samotných Brainz Studios, ale také při tvorbě akvizičních strategií právě pro klienty z této části trhu.

„Z vlastní zkušenosti z technologického prostředí vím, že marketingové potřeby firem v tomto segmentu jsou diametrálně odlišné od ostatních značek. Marketingové týmy mají striktně nastaveny jasně měřitelné byznysové cíle a často jsou tak zaměřeny na jejich rychlé plnění skrze výkonnostní kampaně.

Nemají proto často čas na brandovou, obsahovou či PR komunikaci. Chtěla bych, aby tuto potřebu pokrývaly právě Brainz Studios a byly přirozenou volbou klientů z řad tech start-upů,“ říká Kalousková.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Kolo stojí desetitisíce. Tak proč ho nemáte pojištěné?

Poradna
První jarní paprsky každoročně vylákají ven i ty, kdo se za sportovce zrovna nepovažují. Ať už na kole trháte rekordy, nebo jste spíše kochací typy, měli byste si být vědomi, že kolo není spojeno jen s příjemnými zážitky, ale také celou řadou rizik. Na většinu z nich myslí pojištění.