Marketing a PR Brainz Studios nově vede Barbora Kalousková

Kreativní skupina Brainz Studios má novou ředitelku marketingu a PR. Pozici bude zastávat Barbora Kalousková, která do Brainz přišla před rokem z technologické společnosti Revolgy. Pod její vedení budou spadat značky Brainz Disruptive, Immersive a Narrative.
Marketing a PR Brainz Studios nově vede Barbora Kalousková. Foto: Brainz Studios

Barbora Kalousková dlouhodobě pracovala jako marketingový a contentový stratég, v posledním roce měla na starosti neotřelý marketing klientů studií Brainz Disruptive a Narrative. Nově bude z pozice marketingové ředitelky zastřešovat marketingovou komunikaci celé kreativní skupiny Brainz Studios.

„Barbora má krom skvělého citu pro jazyk analytické i syntaktické myšlení. Zároveň má spoustu dalších přesahů jak z oblasti businessu, tak kultury. A naplno bude moct využít zkušenosti získané v několika marketingových rolích,“ vysvětluje svoji volbu spoluzakladatel Brainz Studios Štěpán Kleník.

Do Brainz přišla Kalousková z cloudové společnosti Revolgy, kde zblízka poznala, jak marketing vnímají v rychle rostoucí technologické firmě s obratem 650 milionů korun. Know-how využije nejen při budování brandové a PR komunikace samotných Brainz Studios, ale také při tvorbě akvizičních strategií právě pro klienty z této části trhu.

„Z vlastní zkušenosti z technologického prostředí vím, že marketingové potřeby firem v tomto segmentu jsou diametrálně odlišné od ostatních značek. Marketingové týmy mají striktně nastaveny jasně měřitelné byznysové cíle a často jsou tak zaměřeny na jejich rychlé plnění skrze výkonnostní kampaně.

Nemají proto často čas na brandovou, obsahovou či PR komunikaci. Chtěla bych, aby tuto potřebu pokrývaly právě Brainz Studios a byly přirozenou volbou klientů z řad tech start-upů,“ říká Kalousková.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nový byt na hypotéku s úrokem 2,99 %

Nová bankovní rada měla již dvakrát možnost pohnout s úrokovými sazbami, ale nestalo se. Dvoutýdenní repo sazba zůstává na sedmi procentech, banky aktuálně nabízejí hypotéky se sazbou v rozmezí 6 až 7 % včetně …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

„Lidé jsou jako přežraná lvice. Blahobyt jim vzal cíle i štěstí,“ říká Jágrův osobní kouč

Rozhovor
Od určité míry ekonomických parametrů pocit subjektivního štěstí a úspěchu přestane stoupat, a dokonce naopak začne klesat, říká v rozhovoru Marian Jelínek, sportovní psycholog a osobní kouč Jaromíra Jágra. Lidé podle něj chtějí cíl tak moc, že nemají problém podrazit kamaráda, ve jménu cíle a úspěchů vzít doping, podplatit tu či onu zakázku.

Vraťte mi moje peníze!

Poradna
Prý je to prakticky vyloučené. Ale vyprávějte to někomu, kdo se splete, přehlídne či překlepne a pošle peníze na …