
Ve svých předchozích rolích stál O’Toole v čele transformativních marketingových kampaní, zejména kampaně „Generosity“ pro čokoládu Cadbury ve Velké Británii, která sklidila celosvětové uznání za dosažené výsledky. Jeho odborné znalosti v oblasti marketingu lokálních i globálních značek přinesou na středoevropský trh svěží a inovativní přístup.
„Chci vytvořit hlubší pochopení a spojení mezi našimi globálními brandy a lidmi v Česku, Slovensku a Maďarsku,“ řekl O’Toole. Také se těší, že bude moci pečovat i o další rozvoj oblíbených lokálních výrobků, jako jsou sušenky a oplatky Opavia, čokolády Figaro a maďarskou ikonickou tyčinku Sport.
„S jeho znalostmi dynamiky trhů a mezinárodně oceňovanými schopnostmi při řízení značek je O’Toole příslibem posílení pozice společnosti Mondelez v našem regionu,“ uvedla Ivana Tůmová generální ředitelka pro Česko, Slovensko a Maďarsko.