Marketingový mág Colin O’Toole přináší do regionu inovace

Personálie
Colin O’Toole byl jmenován společností Mondelez International novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko. Tento ostřílený marketér s bohatou historií ve společnosti Mondelez je známý svým kreativním přístupem k rozvoji značek založeném na datech, uvedla firma v tiskové zprávě.
Colin O’Toole byl jmenován společností Mondelez International novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko. Foto: Mondelez

Ve svých předchozích rolích stál O’Toole v čele transformativních marketingových kampaní, zejména kampaně „Generosity“ pro čokoládu Cadbury ve Velké Británii, která sklidila celosvětové uznání za dosažené výsledky. Jeho odborné znalosti v oblasti marketingu lokálních i globálních značek přinesou na středoevropský trh svěží a inovativní přístup.

„Chci vytvořit hlubší pochopení a spojení mezi našimi globálními brandy a lidmi v Česku, Slovensku a Maďarsku,“ řekl O’Toole. Také se těší, že bude moci pečovat i o další rozvoj oblíbených lokálních výrobků, jako jsou sušenky a oplatky Opavia, čokolády Figaro a maďarskou ikonickou tyčinku Sport.

„S jeho znalostmi dynamiky trhů a mezinárodně oceňovanými schopnostmi při řízení značek je O’Toole příslibem posílení pozice společnosti Mondelez v našem regionu,“ uvedla Ivana Tůmová generální ředitelka pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

PSALI JSME:
Novou tiskovou mluvčí Nestlé je Tereza Skrbková

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Zpackané zvětšení prsou i vypadlou korunku můžete reklamovat

Poradna
Celé měsíce se k návštěvě plastické chirurgie odhodláváte, představujete si, jaký bude výsledek, ale ten ani v nejmenším neodpovídá tomu, co jste si vysnili. Kromě nespokojenosti a výčitek můžete však využít i institut reklamace, kterou si obvykle spojujeme se spotřebním zbožím.