
Společnost o tom informovala portál Finanční a ekonomické informace (faei.cz) prostřednictvím svého mediálního zastoupení. Martin Hanzlík získává padesátiprocentní podíl ve firmě a v jejím čele tak doplní zakladatele Richarda Němce. Společnými silami se zaměří na rychlou expanzi digitální reklamní sítě do regionů po celé republice.
Cílem je dosáhnout na stovky digitálních ploch v outdoorovém i indoorovém prostředí a posílení programatického DOOH segmentu na českém a slovenském trhu.
Hanzlík je renomovaný odborník v oblasti financí, investic a inovací. Má více než 25 let zkušeností v online technologickém segmentu, působil jako investor, stál u zrodu několika úspěšných startupů. Jako člen investičního výboru Evropského investičního fondu se podílel na financování inovativních projektů v rámci EU.
„Online technologie jsou součástí mého profesního života už 25 let a vidím v digitální DOOH reklamě a programatice obrovský potenciál na českém trhu. S Richardem Němcem sdílíme podobnou vizi a zkušenosti, což nám umožní společně co nejrychleji rozšířit reklamní síť i do regionů mimo Prahu a přinést inzerentům nové možnosti efektivního cílení,“ říká Hanzlík.