WMC/Grey buduje digitální kreativní tým. Jeho team leaderem se stal Daniel Seman

Do čela nově vzniklého content týmu reklamní agentury WMC/Grey se postavil Daniel Seman (29 let). Jeho osmičlenný tým úzce spolupracuje s kreativními týmy, kreativním ředitelem a digitálním oddělením a podílí se na výrobě kompletního obsahu pro digitál.
Do čela nově vzniklého content týmu reklamní agentury WMC/Grey se postavil Daniel Seman. Foto: WMC/Grey

V jeho režii se v agentuře vytvářejí digitální koncepty, content pro sociální sítě a další produkce pro on-line. Celý tým rozšířil idea making, videoprodukci, fotoprodukci, grafiku, motion design a copywriting.

Zkušený kreativec přišel do WMC/Grey ze společnosti Taste, kde na pozici creative team leadera vedl kreativní oddělení. Předchozí zkušenosti nasbíral v digitální agentuře Fragile media a také na volné noze, na které výraznou měrou přispíval k budování firemních strategií a korporátních identit.

Ředitel nového digitálního kreativního týmu se v oboru pohybuje přes sedm let. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Jeho velkou láskou jsou manželka a roční syn. Volný čas tráví mimo jiné za bicími nástroji nebo v sedle motocyklu.

Nový content tým je součástí kreativního oddělení agentury, které vede David Suda. „Objem práce v digitálu a obsahu narostl takovým způsobem, že jsme se rozhodli vytvořit speciální kreativní oddělení. A stejně jako má digitální kreativa jiná pravidla než ATL kreativa, má i tato svá specifika. Proto takový tým potřebuje i svého kapitána a tím je naše nová posila Daniel Seman. Z dlouhodobého hlediska by z nás měl vytvořit jednu z top agentur na obsah a digitální kreativitu,“ komentuje příchod nového kolegy kreativní ředitel WMC/Grey David Suda.

Primárním cílem agentury je být „Famously effective“. Proto bude nový tým pracovat na aplikaci tohoto poslání i v digitálním prostředí. Dalším krokem je budování interní produkce, která dokáže zastřešit většinu potřeb týmu, tedy produkci, tvorbu videa, grafiky a motion. Je to totiž rychlejší a efektivnější, než najímat externí dodavatele. Třetím úkolem je aplikace klasického modelu kreativního týmu (art director a copywriter) do on-line prostředí.

„Obsahoví kreativci jsou doma v digitálním storytellingu, tedy vyprávění příběhu. Dnes už ale na trhu není skoro patrná hranice mezi ATL a BTL komunikací, vše jde ruku v ruce a velká značka musí být všude, aby ji bylo vidět. Zároveň pravidla jednotlivých on-line kanálů a rychlost jejich vývoje bývají často diametrálně odlišné od klasické reklamy,“ vysvětluje Daniel Seman.

Denním chlebem nového content týmu je návrh měsíčních plánů pro sociální sítě a jejich následná produkce. Často je to také příprava digitálních konceptů, pokud jde reklamní kampaň jen do on-line prostředí. Dále se tým zaměřuje na adaptaci konceptů navrhnutých pro klasické ATL formáty, aby fungovaly velmi dobře také v on-linu.

Například klasická 30sekundová reklama v TV často používá překvapivý závěr příběhu, kde je značka nebo příběh odhalen na konci jako moc, která v příběhu funguje a nějak pozitivně ho ovlivňuje. „To v on-line prostředí nefunguje, a jak spotřebitele nezaujmeme do dvou sekund, tak konzumuje další obsah a náš dojemný příběh, který se rozuzlí ve 23. sekundě, nikdy neuvidí,“ dodává závěrem Daniel Seman.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB