Dlouholeté zkušenosti s vedením mediální agentury, českým i zahraničním mediálním trhem, a především dlouholetou expertízou ve strategickém komunikačním plánování pro největší lokální i globální klienty řadí Petru Pipkovou mezi nejzkušenější profesionály na našem trhu.
Pipková přichází z agentury McCann, kde působila na pozici Chief Media Officer a budovala strategickou a business datovou expertízu v rámci nově vzniklé divize. Ve své dosavadní kariéře kromě pozice Managing Partner v agentuře Knowlimits více než 22 let vedla mediální agenturu MediaCom a stála u zrodu Knowlimits.
Agentura Mindsquared působí na trhu od začátku roku 2022 a za tuto dobu získala silné portfolio klientů. Za uplynulé období její tým zajistil strategické konzultace nebo mediální nákup pro klienty jako KKCG, firmy z portfolia skupiny PPF, Moneta, Hartmann Group, Betano nebo Foodora. Tým agentury kombinuje rozsáhlé zkušenosti ze startupového světa a globálních mediálních agentur.