Mediální agenturu Mindsquared od září vede Petra Pipková

Personálie
Mediální agenturu Mindsquared ze skupiny Mind2FLO od září vede Petra Pipková. Agentura o tom informovala v tiskové zprávě s tím, že změna na pozici CEO navazuje na vývoj ve struktuře agentury, která chce pod novou šéfkou pokračovat v naplňování skupinové vize a maximálně vytěžovat příležitosti mediálního trhu. Petra Pipková navazuje na roční působení Martina Králíka.
Role CEO agentury Mindsquared se od září ujala Petra Pipková s více než 25letou zkušeností z mediálního trhu. Foto: Mindsquared

Dlouholeté zkušenosti s vedením mediální agentury, českým i zahraničním mediálním trhem, a především dlouholetou expertízou ve strategickém komunikačním plánování pro největší lokální i globální klienty řadí Petru Pipkovou mezi nejzkušenější profesionály na našem trhu.

Pipková přichází z agentury McCann, kde působila na pozici Chief Media Officer a budovala strategickou a business datovou expertízu v rámci nově vzniklé divize. Ve své dosavadní kariéře kromě pozice Managing Partner v agentuře Knowlimits více než 22 let vedla mediální agenturu MediaCom a stála u zrodu Knowlimits.

Agentura Mindsquared působí na trhu od začátku roku 2022 a za tuto dobu získala silné portfolio klientů. Za uplynulé období její tým zajistil strategické konzultace nebo mediální nákup pro klienty jako KKCG, firmy z portfolia skupiny PPF, Moneta, Hartmann Group, Betano nebo Foodora. Tým agentury kombinuje rozsáhlé zkušenosti ze startupového světa a globálních mediálních agentur.

PSALI JSME:
Nový CEO mediální divize Mind2FLO Martin Králík míří na miliardový obrat v roce 2023

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Zpackané zvětšení prsou i vypadlou korunku můžete reklamovat

Poradna
Celé měsíce se k návštěvě plastické chirurgie odhodláváte, představujete si, jaký bude výsledek, ale ten ani v nejmenším neodpovídá tomu, co jste si vysnili. Kromě nespokojenosti a výčitek můžete však využít i institut reklamace, kterou si obvykle spojujeme se spotřebním zbožím.