Nový CEO mediální divize Mind2FLO Martin Králík míří na miliardový obrat v roce 2023

Mediálně technologická skupina Mind2FLO obsadila další klíčovou pozici v nejužším vedení. Jako CEO mediální divize Mindsquared nastupuje od srpna Martin Králík (47), který donedávna působil v roli ředitele mediální agentury MediaCom.
Jako CEO mediální divize Mindsquared nastupuje od srpna Martin Králík. Foto: Mindsquared

Pod jeho vedením skupina kompletuje personální obsazení mediální divize. Ta se plánuje zaměřit na velké tendry a v příštím roce překročit prví miliardu v objemu zakázek. Skupina současně pracuje na regionální struktuře hubu, přes který chce pracovat na mezinárodních projektech.

Půl roku od založení skupina Mind2FLO finalizuje svou manažerskou strukturu včetně nejužšího vedení. To aktuálně posiluje Martin Králík, CEO mediální divize Mindsquared, jehož úkolem je připravit agenturní infrastrukturu a know-how pro nejnáročnější zadavatele reklamy.

„Martin je pro Mind2FLO obrovskou posilou, která přináší bohaté zkušenosti z mediální branže. Martinovo zapojení do Mindsquared je pro trh silným signálem, že naše ambice a plány postavit se zavedeným agenturám myslíme vážně,“ říká Jan Galgonek, zakladatel a CEO skupiny Mind2FLO.

„V kontextu trhu vnímám, že Martin je pro náročné zadavatele reklamy garantem perfektních a profesionálních mediálních služeb, které na trh chceme přinést. Na Martinovi se mi líbí jeho nadčasové přemýšlení. Vnímá potřebu posunout služby mediálních agentur novým, inovativním směrem. A to právě propojením s FLO nabízíme,“ doplňuje.

Martin Králík přichází do Mind2FLO z agentury MediaCom, kde působil 12 let, z toho posledních 6 let jako ředitel. Přináší bohaté zkušenosti s mediálním trhem, tvorbou strategií i hledáním nových obchodních příležitostí. Ve své nové pozici chce klientům nabídnout propojení mediální expertízy s brand experience, e-commerce i customer experience.

„Obrovský potenciál vidím především v oblasti pokročilé práce s daty, na které celá skupina Mind2FLO stojí. Vznikají tu první vize vlastních unikátních nástrojů a samostatné datové divize, zaměřené nejenom na mediální trh, a já jsem rád, že dostávám příležitost stát u zrodu něčeho tak unikátního,“ doplňuje Králík.

Vstup na trh v plné síle podpoří i nový Commercial Director Mindsquared Petr Vančura, který do Mind2FLO nastoupil už v červenci a s Martinem Králíkem se potkal v přechozím působišti. Kromě budování vztahů s klíčovými partnery má na starost i nastavení agentury na probíhající změny klientských potřeb. Právě modernizace zaběhlých procesů má za cíl nastavit na trhu nový standard a zároveň otevřít dveře k novým projektům.

Kromě personálního posilování na všech úrovních skupina pracuje i na konceptu regionálního hubu. Jeho cílem je najít funkční nastavení, které Mind2FLO umožní překročit tuzemské hranice a pracovat na nadnárodních projektech. Podle vedení skupiny jde o zásadní přiblížení k jejich avizovanému cíli stát se nejen tuzemských hráčem, ale skupinou s mezinárodní působností.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nový byt na hypotéku s úrokem 2,99 %

Nová bankovní rada měla již dvakrát možnost pohnout s úrokovými sazbami, ale nestalo se. Dvoutýdenní repo sazba zůstává na sedmi procentech, banky aktuálně nabízejí hypotéky se sazbou v rozmezí 6 až 7 % včetně …

Sítě 5.5G mohou přijít už v roce 2024

Vzhledem k tempu standardizace 3GPP bude 5.5G komerčně využíváno v roce 2024, předpověděl během akce Global Mobile Broadband Forum 2022 Alex Sinclair, technický ředitel GSMA. Sítě 5.5G budou mít velký význam pro …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Nešťastné a neveselé. Každý desátý Čech nemá peníze na vánoční dárky

Průzkum
Bezmála desetina Čechů letos nebude kupovat žádné vánoční dárky, protože na ně nemají dost peněz. Ukázal to průzkum pro společnost KRUK Česká a Slovenská republika, která se zaměřuje na správu pohledávek finančních ústavů a korporátních zákazníků. Z odpovědí také vyplynulo, že mnozí lidé nakupují dárky s výrazným předstihem. Výsledky průzkumu má redakce FAEI.cz k dispozici.

Vraťte mi moje peníze!

Poradna
Prý je to prakticky vyloučené. Ale vyprávějte to někomu, kdo se splete, přehlídne či překlepne a pošle peníze na …