Michał Mrowiec vede Plzeňský Prazdroj

Společnost Plzeňský Prazdroj informovala portál Finanční a ekonomické informace (faei.cz) o významné změně ve svém vedení. Novým generálním ředitelem se stal Michał Mrowiec. Ve funkci nahradil Dragose Constantinesca, který se nově posouvá do vedení společnosti Asahi Europe & International.
Michał Mrowiec přichází do Plzeňského Prazdroje po dvouletém působení v rumunském pivovaru Ursus, kde zastával pozici generálního ředitele. Foto: Plzeňský Prazdroj
Michał Mrowiec přichází do Plzeňského Prazdroje po dvouletém působení v rumunském pivovaru Ursus, kde zastával pozici generálního ředitele. Foto: Plzeňský Prazdroj

Michał Mrowiec přichází do Plzeňského Prazdroje po dvouletém působení v rumunském pivovaru Ursus, kde zastával pozici generálního ředitele. Pod jeho vedením pivovar upevnil svou pozici na rumunském trhu a mimo jiné se mu podařilo úspěšně připravit na nový systém zálohování obalů.

Předtím pracoval sedm let jako obchodní ředitel ve společnosti Kompania Piwowarska v Polsku, která podobně jako Prazdroj a Ursus patří do skupiny Asahi Europe & International. Před tím vedl obchod polské pobočky Coca-Cola nebo působil jako viceprezident pro prodej ve společnosti Unilever.

„Jsem hrdý na to, že můžu vést Plzeňský Prazdroj, který je nejen pivovarem číslo jedna v Česku, ale i nejvýraznějším propagátorem české pivní kultury v zahraničí. Pracovat pro společnost, která dala světu český ležák, představuje velkou čest i závazek a věřím, že přispěji k jejímu dalšímu pozitivnímu rozvoji,“ říká Michał Mrowiec.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 1
Sdílet článek

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

  1. MH Milan Harmáček

    „Michał Mrowiec přichází do Plzeňského Prazdroje po dvouletém působení v rumunském pivovaru Ursus“ Bez komentáře.
    Lahvový Prazdroj už se fakt nedá pít, přestal jsem ho kupovat, čepované/tankové zatím stále celkem dobré. Myslím, že kvalitativně jde Prazdroj (Gambrinus, Kozel, Radegast) do háje. Ale zřejmě to mají Japonci dobře spočítané, hlavně musí vycházet excelovské tabulky, peníze to vydělává. Ještě chvíli a tahle firma mne (s bolestí v srdci) přestane zajímat.