
Michał Mrowiec přichází do Plzeňského Prazdroje po dvouletém působení v rumunském pivovaru Ursus, kde zastával pozici generálního ředitele. Pod jeho vedením pivovar upevnil svou pozici na rumunském trhu a mimo jiné se mu podařilo úspěšně připravit na nový systém zálohování obalů.
Předtím pracoval sedm let jako obchodní ředitel ve společnosti Kompania Piwowarska v Polsku, která podobně jako Prazdroj a Ursus patří do skupiny Asahi Europe & International. Před tím vedl obchod polské pobočky Coca-Cola nebo působil jako viceprezident pro prodej ve společnosti Unilever.
„Jsem hrdý na to, že můžu vést Plzeňský Prazdroj, který je nejen pivovarem číslo jedna v Česku, ale i nejvýraznějším propagátorem české pivní kultury v zahraničí. Pracovat pro společnost, která dala světu český ležák, představuje velkou čest i závazek a věřím, že přispěji k jejímu dalšímu pozitivnímu rozvoji,“ říká Michał Mrowiec.
„Michał Mrowiec přichází do Plzeňského Prazdroje po dvouletém působení v rumunském pivovaru Ursus“ Bez komentáře.
Lahvový Prazdroj už se fakt nedá pít, přestal jsem ho kupovat, čepované/tankové zatím stále celkem dobré. Myslím, že kvalitativně jde Prazdroj (Gambrinus, Kozel, Radegast) do háje. Ale zřejmě to mají Japonci dobře spočítané, hlavně musí vycházet excelovské tabulky, peníze to vydělává. Ještě chvíli a tahle firma mne (s bolestí v srdci) přestane zajímat.