
Jeho start-upu Marrko se během krátké doby podařilo získat od veřejnosti v crowdfundingové sbírce více než jeden milion korun. Kampaň na portálu Hithit začala na konci května, cílové částky 300 tisíc korun bylo dosaženo za necelé dva dny a milník jednoho milionu korun padl po necelých dvou týdnech.
„Dosažení cílové částky už za necelé dva dny bylo i pro mě skvělým překvapením a zároveň potvrzením, že jsem se opravdu vydal na správnou cestu,“ informoval redakci FAEI.cz autor nápadu Martin Kofroň, který si při vojenské misi v Afghánistánu poranil páteř.
Prostředky původní cílové částky byly určeny pro zefektivnění a nastartování sériové výroby, nyní byly odhaleny další cílové body a plány, které chce značka Marrko do budoucna realizovat. Dosažený jeden milion korun znamená, že se do výroby dostane nová barevná varianta nářadí. Aktuálně jsou v nabídce čtyři barevné vzory. O tom, který přibyde jako pátý, rozhodnou hlasováním sami uživatelé.

Do kampaně byly přidány další cílové milníky, které ukazují, jak vybrané finanční prostředky Marrko využije a kam bude směrovat. Jako návazné dílčí cíle byly stanoveny částky dva a čtyři miliony korun. Dosažení hranice dvou milionů urychlí plán spuštění Marrko Core Training Academy a natočení výukových videí.
„Každý, kdo je zvyklý cvičit s trenérem, bude mít možnost tuto platformu využít. Protože technika je u tohoto cvičení velmi důležitá, či spíše přímo klíčová. Máme skvělý návod na použití, ale přece jen názorné ukázce se nic nevyrovná,“ vysvětlil válečný veterán.
Dosažení podpory ve výši čtyř milionů korun je pak spojeno s technikou cvičení – prostředky by pomohly nastartovat vývoj mobilní aplikace. „Mobil by snímal pohyb, vyhodnocoval ho a upozorňoval uživatele na případné chyby. Navíc by měřil intenzitu a rozmezí pohybu, spálené kalorie a další data,“ doplnil Kofroň.