Neadresná distribuce má na trhu stále své místo, říká Jaroslav Staněk, nový obchodní ředitel České distribuční

Společnost Česká distribuční, největší distributor akčních letáků v České republice a poskytovatel adresného doručování, má nového obchodního ředitele. Stal se jím Jaroslav Staněk, který v České distribuční dříve působil na pozici provozního ředitele. Jeho první aktivity v nové funkci povedou k udržení stávajícího portfolia klientů a hledání cest, jak oslovit a získat nové klienty.
Jaroslav Staněk, nový obchodní ředitel České distribuční. Foto: Česká distribuční

„Práce ve vedení obchodu je pochopitelně výzva. Náš obor je velmi specifický, ale právě proto z provozní praxe vím, o co se opřít. Provozní stránka věci je často svázána s předem jasně definovanými podmínkami a nedovoluje příliš vybočit. Obchod bude v tomto ohledu pestřejší a nabídne větší prostor pro kreativitu. Rád s kolegy prodiskutuji jakékoli inovativní nápady pro stávající i potenciální klienty a těším se na naše společné pracovní úspěchy,“ uvádí Jaroslav Staněk ke své nové pracovní pozici.

„Česká distribuční se neustále vyvíjí a roste. Máme spoustu plánů do budoucna, zkoušíme nové věci a nic z toho se neobejde bez správných lidí na správných místech. Jaroslav Staněk s námi spolupracuje již mnoho let, jako provozní ředitel prokázal manažerské kvality i kolegiální přístup. Nepochybuji o tom, bude úspěšný i v nové pozici. Přeji mu a celému jeho týmu mnoho obchodních úspěchů a spokojených klientů,“ říká Petr Sikora, ředitel společnosti Česká distribuční.

Obchodní tým pod vedením Jaroslava Staňka bude v úzké kooperaci zejména s oddělením klientservisu. Dle jeho slov budou první kroky spočívat v plynulém navázání na dosavadní obchodní úspěchy společnosti a udržení stávajícího portfolia klientů. Hlavní ambicí obchodního týmu je rovněž přesvědčovat a získávat nové klienty.

„Právě nelehká období, jakým je toto, nabízí příležitost hledat a zkoušet nové cesty, jak oslovovat zákazníky. Mnoho klientů, včetně některých online e-shopů, taková situace přinutí vyzkoušet něco nového, tedy neadresnou distribuci. Ceny práce a všech vstupů strmě stoupají a naším úkolem bude vytvořit klientům takové podmínky, aby i přes tento trend vnímali tištěnou reklamu jako efektivní investici,“ dodává nový obchodní ředitel.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Jak nepřijít o část dědictví?

Poradna
Délka dědického řízení se kvůli nízkému počtu notářů i covidovým karanténám v poslední době protáhla, u složitějších řízení až na půl roku. Autor poradny má čerstvou zkušenost s jednáním déle než dvouletým.