Nestlé získalo zlaté a bronzové ocenění v BpS TOP Odpovědná firma

Ceny BpS TOP Odpovědná firma jsou nezávislým ratingem velkých i malých firem v oblasti udržitelného podnikání. Společnost Nestlé si ze slavnostního vyhlášení letošního patnáctého ročníku odnesla hned dvě významná ocenění. První v kategorii TOP Odpovědná velká firma, kde získala zlatý certifikát. Bronzovou příčku pak obsadila v žebříčku TOP Odpovědných firem v oblasti životního prostředí. Odborná porota ocenila celkový strategický přístup společnosti k odpovědnému podnikání. Do nezávislé platformy BpS TOP Odpovědná firma roku 2018 se přihlásilo celkem 75 firem s více než stovkou projektů.

„Patříme mezi největší firmy na trhu a to sebou přináší i velkou míru odpovědnosti. S každým naším projektem se snažíme ukázat, že jsme si toho plně vědomi. Ocenění v takto nabité soutěži je pro nás znamením, že naše snahy mají smysl a motivují nás v tomto úsilí pokračovat. Obzvláště si vážíme certifikátu za náš projekt Soutěž pro vodu, který se primárně zabývá řešením pro lepší hospodaření s vodou,“ říká Martina Šilhánová, manažerka CSR Nestlé Česko a Slovensko.

Podnikání společnosti Nestlé se celosvětově řídí konceptem tzv. vytváření sdílené hodnoty (Creating Shared Value), který prezentuje její základní přístup ke společenské odpovědnosti. Koncept vychází z myšlenky, že pro dlouhodobou úspěšnost podnikání je nezbytné, aby přinášelo hodnotu nejen vlastním akcionářům, ale také společnosti, ve které působí.

Bronzový certifikát v kategorii TOP odpovědných firem v oblasti životního prostředí si odnesl projekt Soutěž pro vodu. Ten každoročně vyhlašuje Nadace Partnerství pod záštitou Ministra životního prostředí ČR za finanční podpory Státního fondu životního prostředí ČR a společnosti Nestlé. Cílem soutěže je najít vhodné řešení pro reálné situace v oblasti hospodaření s vodou. Pořadatelé vždy vyberou reálné situace, které nabízejí k řešení. Do soutěže se mohou přihlásit studenti a mladí profesionálové do 30 let.

Hospodaření s vodou je pro nás prioritním tématem. Kromě toho, že jsme již v minulosti výrazně snížili její spotřebu v našich závodech, se dále snažíme i podporovat projekty, které do této problematiky zapojují širokou veřejnost. Prostřednictvím Soutěže pro vodu cílíme na mladé, kterým dáváme možnost uplatnit svou kreativitu a získat cenné zkušenosti s vývojem projektu,“ doplňuje Martina Šilhánová.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Jan Richtárik se stal majoritním vlastníkem CNC TVAR

Jan Richtárik, spoluzakladatel jedné z nejvýznamnějších evropských společností zabývajících se komplexním CNC velkoobráběním, CNC TVAR s.r.o. ze Stráže nad Nisou, se stal skrze mateřskou společnost jejím majoritním …

Cizinci staví bez oprávnění, úřady to neřeší

Na jednu stranu by se bez nich české stavebnictví neobešlo, na druhou za nimi zůstávají nekvalitní finální konstrukce, které se nezřídka musí složitě opravovat i v objektech, které už byly předány do užívání: Tak …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Do důchodu v 65 letech. Nebo bude všechno jinak?

Čím jsme starší, tím více vyhlížíme magickou hranici 65 let, kdy budeme moci začít čerpat starobní důchod. Finanční prostředky, které jsme každý měsíc či jednou za rok platili státu, se nám konečně začnou vracet a …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Devět z deseti rodičů dává dětem kapesné. Nejčastěji kolem pěti stovek měsíčně

Průzkum
Typické české dítě jako kapesné od svých rodičů dostává kolem 500 Kč měsíčně, rodiče mu je vyplácí pravidelně každý měsíc a nejčastěji v hotovosti. Vyplývá to z marketingového výzkumu, který si na téma rodinné finance u výzkumné agentury Kantar zadala Equa bank. Oceňujeme, že banka šetření neprezentuje jako „reprezentativní průzkum“, což při pěti stech respondentů činí řada jiných firem.

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru