Novinky v osobních financích: Chybná platba? U spořky nově pomůže George

Poslali jste peníze na chybně zadaný účet? V mobilní i počítačové verzi bankovnictví České spořitelny George lze snadno podat žádost o vrácení odchozí jednorázové domácí platby. Stačí vyplnit jednoduchý formulář, který je přímo v aplikaci. Dosud museli klienti tuto žádost podat telefonicky přes klientské centrum nebo zajít osobně na pobočku, informovala tento týden Česká spořitelna.
V mobilní i počítačové verzi bankovnictví České spořitelny George lze nově snadno podat žádost o vrácení nesprávně zadané odchozí jednorázové domácí platby. Zdroj: Česká spořitelna

Česká spořitelna měsíčně zpracuje v průměru okolo pěti milionů odchozích plateb zadaných v mobilní nebo počítačové aplikaci George. Měsíčně přitom eviduje zhruba 600 žádostí o vrácení platby zaslané na chybný účet.

Naprostou většinu takových žádostí se Spořitelně daří ve spolupráci s ostatními bankami vyřešit do jednoho měsíce. Pokud se po 30 dnech od podání žádosti platba nevrátí na účet klienta, banka mu pomůže získat potřebné údaje o příjemci, aby mohl celou záležitost řešit s Policí ČR.

Zonky informovala, že její klienti si u nově sjednaných půjček mohou jednoduše odložit až dvě měsíční splátky ročně. Novou možnost klienti využijí třeba v případě nečekaných výdajů, kvůli nimž by jim jinak hrozily finanční problémy. Klienti si mohou vybrat, které dva měsíce v roce splátkové volno využijí a také to, zda budou oba měsíce po sobě následovat, anebo jestli si je během roku rozdělí.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB