Česká spořitelna měsíčně zpracuje v průměru okolo pěti milionů odchozích plateb zadaných v mobilní nebo počítačové aplikaci George. Měsíčně přitom eviduje zhruba 600 žádostí o vrácení platby zaslané na chybný účet.
Naprostou většinu takových žádostí se Spořitelně daří ve spolupráci s ostatními bankami vyřešit do jednoho měsíce. Pokud se po 30 dnech od podání žádosti platba nevrátí na účet klienta, banka mu pomůže získat potřebné údaje o příjemci, aby mohl celou záležitost řešit s Policí ČR.
Zonky informovala, že její klienti si u nově sjednaných půjček mohou jednoduše odložit až dvě měsíční splátky ročně. Novou možnost klienti využijí třeba v případě nečekaných výdajů, kvůli nimž by jim jinak hrozily finanční problémy. Klienti si mohou vybrat, které dva měsíce v roce splátkové volno využijí a také to, zda budou oba měsíce po sobě následovat, anebo jestli si je během roku rozdělí.