Česká spořitelna informovala, že její slevový program Moneyback využívá téměř 900 tisíc uživatelů jejího mobilního bankovnictví George. Od spuštění slevového programu v červenci 2020 za platby kartou v obchodech a na internetu klienti získali zpět na účet souhrnnou odměnu ve výši přes půl miliardy korun.
Slevové nabídky v programu Moneyback se průběžně obnovují a rozšiřují. Aktuálně lze využít slevy při nákupech ve stovkách prodejen po celé ČR. Ušetřit při placení kartou lze jak při nákupu jídla v supermarketu, elektroniky, léků nebo třeba při cestování.
Tesco informovalo, že jeho projekt Clubcard ceny, který firma spustila v rámci svého věrnostního programu Clubcard loni v červnu, zákazníkům přinesl už přes 68 000 výhodných nabídek. Tento věrnostní program je nejznámějším věrnostním programem u nás, jenž aktuálně využívají téměř dva miliony aktivních zákazníků.
Věrnostní program Clubcard nabízí svým členům exkluzivní výhody v podobě skvělých cen a personalizovaných nabídek. Strategickým cílem firmy je pokračovat v digitalizaci služeb pro zákazníky a pomáhat jim vždy ušetřit. V letošním roce Tesco upouští od masové distribuce papírového letáku. Firma uvedla, že její zákazníci s Tesco Clubcard průměrně ušetří až 30 procent na každém nákupu.