Novinky v osobních financích: Jak ušetřit? Zákazníkům vracejí peníze slevové a věrnostní programy

Tento týden se v naší redakční poště neobjevilo nijak mnoho zpráv ze světa osobních financí. Dvě z nich ale ukázaly potenciál slevových a věrnostních programů, jak na straně bank, tak prodejců.
Vánoční akce s Albertem byla zatím nejúspěšnější kampaň České Spořitelny v Moneybacku. Aktivovalo si ji 375 tisíc klientů, jimž banka začátkem ledna vrátila zpět na účet 111 milionů korun.

Česká spořitelna informovala, že její slevový program Moneyback využívá téměř 900 tisíc uživatelů jejího mobilního bankovnictví George. Od spuštění slevového programu v červenci 2020 za platby kartou v obchodech a na internetu klienti získali zpět na účet souhrnnou odměnu ve výši přes půl miliardy korun.

Slevové nabídky v programu Moneyback se průběžně obnovují a rozšiřují. Aktuálně lze využít slevy při nákupech ve stovkách prodejen po celé ČR. Ušetřit při placení kartou lze jak při nákupu jídla v supermarketu, elektroniky, léků nebo třeba při cestování.

Tesco informovalo, že jeho projekt Clubcard ceny, který firma spustila v rámci svého věrnostního programu Clubcard loni v červnu, zákazníkům přinesl už přes 68 000 výhodných nabídek. Tento věrnostní program je nejznámějším věrnostním programem u nás, jenž aktuálně využívají téměř dva miliony aktivních zákazníků.

Věrnostní program Clubcard nabízí svým členům exkluzivní výhody v podobě skvělých cen a personalizovaných nabídek. Strategickým cílem firmy je pokračovat v digitalizaci služeb pro zákazníky a pomáhat jim vždy ušetřit. V letošním roce Tesco upouští od masové distribuce papírového letáku. Firma uvedla, že její zákazníci s Tesco Clubcard průměrně ušetří až 30 procent na každém nákupu.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena