Novinky v osobních financích: Poštovní spořitelna se letos v létě přejmenuje

Tento týden v naší redakční schránce přistála celá řada novinek ze světa osobních financí. Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější. Vzhledem ke zvyšování základních úrokových sazeb Českou národní bankou nepřekvapí, že řada novinek se týká právě úroků.
Poštovní spořitelna se letos v létě přejmenuje na ČSOB Poštovní spořitelnu a začne používat modré ČSOB logo. Ilustrační foto: Depositphotos.com

Společnost Broker Consulting informovala, že podle jejího indexu rostly sazby u neúčelových úvěrů už druhý měsíc v řadě. V prosinci se průměrná úroková sazba se zvýšila z listopadových 6,44 procenta až na 6,75 procenta. Z dlouhodobých dat indexu je patrné, že průměrný úvěr je poměrně stabilní, drží se na úrovni 299 863 korun.

Komerční banka uvedla, že od 1. února zvyšuje úročení na spořicích účtech a termínovaných vkladech. Úročení ve výši 1,5 procenta ani nestojí za řeč, protože cela řada bank je má o procento až dvě výhodnější.  Banka také nabízí Spořicí konto Bonus Invest, které kombinuje úrok na spořicím účtu s investováním do vybraných podílových fondů podle preferované investiční strategie klienta.

PSALI JSME:
Hello bank! se připojuje k tříprocentním bankám

Skupina KB informovala, jak pomáhala svým klientům v rámci akce Milostivé léto. K datu jejího ukončení ji využilo více než 120 klientů Komerční banky a dceřiných společností Essox a Modrá pyramida stavební spořitelna, kteří se dostali do exekuce v důsledku nesplácení svých úvěrů. Celková dlužná suma dosáhla téměř 15 milionů korun.

Stavební spořitelna České spořitelny (Buřinka) informovala o své akci, kterou chce podpořit on-line formu uzavírání stavebního spoření. Akce platí od 1. února do 31. března pro smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového bankovnictví George anebo na webu www.burinka.cz. Spořitelna bezkontaktní způsob sjednání smlouvy podpoří odměnou ve výši dvou tisíc korun.

PSALI JSME:
Nyní je dobrý čas zrušit podporu stavebka

ČSOB informovala, že Poštovní spořitelna se letos v létě přejmenuje na ČSOB Poštovní spořitelnu a začne používat modré ČSOB logo. Výhodou pro klienty Poštovní spořitelny bude snazší přístup ke všem službám, které skupina ČSOB nabízí. Změna názvu neovlivní nabízené produkty a služby a klienti Poštovní spořitelny nemusí v této souvislosti nic řešit, veškeré benefity jsou jim zachovány.

Společnost Essox uvedla, že její virtuální asistentka Emma pomáhá pracovníkům zákaznické linky více než rok. S využitím umělé inteligence dokáže klienty upozornit na prodlení s úhradou splátky a na požádání jim zaslat SMS s platebními údaji. Firma již pracuje na další generaci, která by zvládla řešit komunikaci i v případě, kdy ji kontaktuje s určitými typy požadavků sám klient.

PSALI JSME:
Lov na klienty, nebo na peníze?

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Finance

Sazby ČNB v červnu zřejmě znovu vzrostou

Člen bankovní rady České národní banky (ČNB) Tomáš Holub v rozhovoru pro Hospodářské noviny (HN) uvedl, že podle jeho názoru půjdou v červnu úrokové sazby opět vzhůru. Zároveň však dodal, že současná bankovní rada …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB