Novou obchodní ředitelkou D.A.S. pojišťovny je Lída Krákorová

Personálie
Novou obchodní ředitelkou D.A.S. pojišťovny, která se na českém trhu už téměř tři dekády zabývá právním poradenstvím a právní ochranou, se v dubnu stala Lída Krákorová, na pozici jejího zástupce přišel Lubomír Slaba. Pojišťovna o tom informovala v tiskové zprávě s tím, že současně mění svou obchodní strategii.
Obchodní ředitelkou D.A.S. pojišťovny se letos v dubnu stala Lída Krákorová. Foto: D.A.S. pojišťovna

Krákorová oboru pojišťovnictví působí od roku 2010. Začínala jako specialistka finančního plánování v ING pojišťovně a dále působila jako obchodní zástupkyně pro klíčové zákazníky v ING a Uniqa pojišťovnách. Zaměřovala se především na sekci bankopojištění a na spolupráci se strategickými obchodními partnery.

Ve společnosti D.A.S. od letošního dubna přebrala agendu řízení celého úseku obchodu a vede tak přibližně 70 obchodních zástupců, dohlíží na plnění plánu i obchodní strategie společnosti a pomáhá s implementaci nových obchodních řešení.

Kromě přesunů na vedoucích pozicích došlo v pojišťovně také ke kompletní změně organizační struktury obchodního úseku, přenastavení provizního systému, přerozdělení kompetencí a rozsahu jednotlivých pozic i otevření nových kariérních příležitostí.

PSALI JSME:
Představenstvo KB Penzijní společnosti posílila Jana Petrovská

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Zpackané zvětšení prsou i vypadlou korunku můžete reklamovat

Poradna
Celé měsíce se k návštěvě plastické chirurgie odhodláváte, představujete si, jaký bude výsledek, ale ten ani v nejmenším neodpovídá tomu, co jste si vysnili. Kromě nespokojenosti a výčitek můžete však využít i institut reklamace, kterou si obvykle spojujeme se spotřebním zbožím.