
Filippov má bohaté zkušenosti s fintechy, do sektoru vstoupil hned po ukončení studia mezinárodního obchodu na VŠE. Například pro Leadsor – mezinárodní lead generation společnost – se podílel na expanzi do Španělska, která vyústila v akvizici 90 procent hráčů na místním trhu.
V MBA Consult, mezinárodní společnosti zabývající se správou úvěrů v selhání, měl jako šéf obchodu na starost největší retailové hráče v oblasti pojišťovnictví, telekomunikací a energetiky. V Dateio, průkopníkovi CLO marketingu v Česku, zajišťoval jako Head of Strategic Relationships business development globálních bankovních skupin jako Santander nebo ING.
Po krátké zastávce v globálním etalonu odložených plateb, společnosti Klarna, nyní nastupuje do Skip Pay. Tam chce zúročit své zkušenosti při budování klíčových partnerství s těmi největšími subjekty na české e-commerce scéně.
„Probíhající ochlazení ekonomiky s sebou však nese narůstající tlak na zefektivnění procesů a zavádění inovativnějších řešení. I pro ty největší e-shopy to je zcela nová situace. Snaží se pracovat se zákazníky, kteří sice mají peníze, ale je výrazně složitější přimět je k nákupu,“ uvedl Filippov.
„My jim nabízíme cestu, jak ‚roznakupovat‘ i ty nejopatrnější, a dáváme jim příležitost díky naší platební metodě a zákaznickému zážitku předehnat konkurenci. To vše s win-win rovnováhou mezi potřebami e-shopů i zákazníků,“ dodal nový obchodní ředitel Skip Pay. Podle Filippova je klíčem takzvaný „outsourcing problémů“.
Skip Pay totiž dokáže zásadním způsobem ovlivnit zákaznický zážitek od momentu platby. „Největší příležitostí v oblasti odložených plateb je navýšení frekvence využívání koncovými zákazníky. Myslím, že trendy v USA, západní či severní Evropě nám ukazují, že jdeme správnou cestou,“ informoval.