Novým obchodním ředitelem fintechu Skip Pay je David Filippov

Personálie
Na pozici obchodního ředitele fintechu Skip Pay, člena skupiny ČSOB, nastoupil David Filippov (34). Přebírá kompletní zodpovědnost za obchodní výsledky Skip Pay a klíčovou součástí jeho mise bude posílit partnerství s největšími hráči na poli českého e-commerce, pro které by měl být Skip Pay důležitým partnerem pro zvládání turbulencí na trhu. Firma o tom informovala v tiskové zprávě.
David Filippov se stal novým obchodním ředitelem fintechu Skip Pay. Foto: Skip Pay

Filippov má bohaté zkušenosti s fintechy, do sektoru vstoupil hned po ukončení studia mezinárodního obchodu na VŠE. Například pro Leadsor – mezinárodní lead generation společnost – se podílel na expanzi do Španělska, která vyústila v akvizici 90 procent hráčů na místním trhu.

V MBA Consult, mezinárodní společnosti zabývající se správou úvěrů v selhání, měl jako šéf obchodu na starost největší retailové hráče v oblasti pojišťovnictví, telekomunikací a energetiky. V Dateio, průkopníkovi CLO marketingu v Česku, zajišťoval jako Head of Strategic Relationships business development globálních bankovních skupin jako Santander nebo ING.

PSALI JSME:
Novinky v osobních financích: ČSOB získává fintech MallPay

Po krátké zastávce v globálním etalonu odložených plateb, společnosti Klarna, nyní nastupuje do Skip Pay. Tam chce zúročit své zkušenosti při budování klíčových partnerství s těmi největšími subjekty na české e-commerce scéně.

„Probíhající ochlazení ekonomiky s sebou však nese narůstající tlak na zefektivnění procesů a zavádění inovativnějších řešení. I pro ty největší e-shopy to je zcela nová situace. Snaží se pracovat se zákazníky, kteří sice mají peníze, ale je výrazně složitější přimět je k nákupu,“ uvedl Filippov.

PSALI JSME:
Novinky v osobních financích: Komu vadí dobírka?

„My jim nabízíme cestu, jak ‚roznakupovat‘ i ty nejopatrnější, a dáváme jim příležitost díky naší platební metodě a zákaznickému zážitku předehnat konkurenci. To vše s win-win rovnováhou mezi potřebami e-shopů i zákazníků,“ dodal nový obchodní ředitel Skip Pay. Podle Filippova je klíčem takzvaný „outsourcing problémů“.

Skip Pay totiž dokáže zásadním způsobem ovlivnit zákaznický zážitek od momentu platby. „Největší příležitostí v oblasti odložených plateb je navýšení frekvence využívání koncovými zákazníky. Myslím, že trendy v USA, západní či severní Evropě nám ukazují, že jdeme správnou cestou,“ informoval.

PSALI JSME:
Cestou fintech jdeme už roky, to slovo tehdy ještě ani neexistovalo, říká Daniel Döderlein z Auka

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Čtyřlístek posil v konzultační skupině FLO

Podle informací poskytnutých portálu Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz) se digitální konzultační skupina FLO rozhodla rozšířit svůj management. Šéfem strategie se stává Pavel Špryňar, datový tým posiluje …

Milan Duda povede marketing Bonami

Po více než šesti letech v CZC přechází Milan Duda do Bonami, aby zde převzal roli marketingového ředitele. Jak společnost sdělila redakci Finančních a ekonomických informací (FAEI.cz), k jeho klíčovým kompetencím …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Češi dnes utratí za oběd v restauraci o 70 korun více než před pěti lety

Analýza
Zatímco před pěti lety utratili lidé v restauraci za obědové menu okolo 154 korun, nyní to je 224 korun, tedy o 44 procent více. Ještě výrazněji se zvedly ceny samotných hlavních jídel nabízených okolo poledne. Vyplývá to z analýzy, kterou Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) poskytla společnost Dotykačka, jejíž pokladní systém využívá nejvíce gastro podniků v republice.