Obavy o svou budoucnost cítí téměř polovina mladých. Udělejte si život jednodušší, pomůžete sobě i planetě, říká nová kampaň

Obavy a stres ohledně budoucnosti zažívá podle nejnovějších průzkumů mnoho mladých lidí po celém světě. Dnešní mládež čelí vysoké míře stresu souvisejícího s růstem cen, nejistou budoucností a změnou klimatu.
Ilustrace: 1Planet4All

V mnohých oblastech si ale můžeme udělat život jednodušší a pomůžeme tím i planetě; koncept nízkouhlíkového životního stylu jako lék na úzkost a nedostatek peněz představuje nová kampaň organizace Člověk v tísni.

Kampaň počítá se zapojením influencerů formou tematicky zaměřených výzev a míří především na generaci Z a mileniály. Její kreativu i provedení má v Česku a v zahraničí na starosti agentura Czech Promotion. Startuje 22. dubna symbolicky na Den Země.

„Lidé si často myslí, že žít ekologicky je nákladné, nebo že je to urputný a marný boj. My se v rámci kampaně snažíme na příkladech ukázat, že tzv. nízkouhlíkový životní styl vám nejen ušetří peněženku, ale také učiní váš život jednodušší, budete zdravější a více času trávit se svými bližními. A jako bonus – významně tím přispějete k odvrácení nejhorších dopadů změny klimatu,“ říká Jakub Zelený, poradce pro změnu klimatu z organizace Člověka v tísni.

Do kampaně se v České republice zapojí influenceři jako například foodblogerka Markéta Pavleje alias Kitchenette. Na svých instagramových stories budou zveřejňovat praktické výzvy tematizované udržitelným životním stylem, do které zapojí své fanoušky. Spolu s tím se uživatelům sociální sítě dostane celá řada užitečných doporučení, tipů a dalšího vzdělávacího obsahu na instagramovém profilu 1planet4all. V rámci kampaně proběhne i live stream a diskuse s influencery.

„Jsem velmi rád, že na této kampani můžeme pracovat. U podobných témat je správná volba komunikace opravdu důležitá – generaci Y i Z je potřeba zaujmout, na chvíli zastavit a motivovat k akci, anebo alespoň k zamyšlení. Před návrhem komunikace jsme měli k dispozici robustní výzkum o vnímání, bariérách i obavách mladé generace z dopadů klimatických změn. Výzkum je vždy základ funkční komunikace a předpoklad úspěšného výsledku kampaně,“ říká ředitel on-line divize Czech Promotion Adam Hazucha.

Kampaň bude probíhat kromě České republiky také v Estonsku, Španělsku a Portugalsku. S využitím sociálních sítí se tím v rámci kampaně otevírá prostor pro sdílení zkušeností, názorů či pocitů mladých lidí z propagovaných výzev i napříč zeměmi.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Vyplatí se kreditní karta a jaké jsou její výhody?

Peníze potřebuje k životu asi každý, o tom není žádných pochyb. Navíc v době, kdy dochází k neustálému zdražování produktů a služeb. Pokud nevystačíte se svým příjmem, popřípadě vás jednou za čas překvapí nečekané …

2. ročník Studuj gastro zná své vítěze!

Na podzim roku 2021 vyhlásila Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) ve spolupráci s Českým gastronomickým institutem již 2. ročník programu Studuj gastro. Je určen středním gastronomickým …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB