Obchodní centra uklízela ve svém okolí

V rámci akce Ukliďme Česko čtyři obchodní centra ve správě Cushman & Wakefield společně s místními školami a dobrovolníky ze sousedství uklidila přes čtvrt tuny odpadu. Čtyři obchodní centra, která spravuje realitně-poradenská společnost Cushman & Wakefield, se letos zapojila do jarní celorepublikové akce Ukliďme Česko.
Dohromady se akce ve čtyřech lokalitách zúčastnilo přes 150 dobrovolníků, sesbíralo se 300 kilogramů odpadu. Foto: Cushman & Wakefield

Organizátoři z řad pracovníků správy center Fontána Karlovy Vary, Galerie Ostrava Třebovice, Silesia Opava a Orlice Hradec Králové se spojili s okolními školami a školkami a k účasti vyzvali také zástupce municipalit, místní obyvatele a své zákazníky. Úklidu bezprostředního i vzdálenějšího okolí obchodních center se zúčastnilo celkem přes 150 dobrovolníků, kteří společně uklidili téměř 300 kg odpadu.

Akci Ukliďme Česko již tradičně pořádá stejnojmenný spolek, který přihlášeným účastníkům poskytne úklidové prostředky. S cílem zvelebit své okolí a společně s místními obyvateli pomoci dobré věci se letos 30. března a 1. dubna zapojila také čtyři obchodní centra spravovaná realitně-poradenskou společností Cushman & Wakefield.

V Karlových Varech, Opavě a Hradci Králové se na úklidu spolu s nimi podíleli také žáci místních mateřských, základních a středních škol a zástupci tamních municipalit. V průběhu března centra k zapojení do akce vyzývala také své zákazníky a místní obyvatele prostřednictvím kampaně v centrech a na jejich sociálních sítích.

Kromě dobrého pocitu pak účastníci byli odměnění občerstvením a drobnými dárky. Dohromady se akce v uvedených čtyřech lokalitách zúčastnilo přes 150 dobrovolníků, sesbíralo se 300 kg odpadu.

Kateřina Jukl, vedoucí marketingu v týmu správy nemovitostí, Cushman & Wakefield: „Marketing obchodních center pro nás znamená i budování vztahů v lokalitě a s místními obyvateli, našimi zákazníky. Záleží nám proto také na tom, jak vypadá i vzdálenější okolí našich center, a těší nás, že i přes nepřízeň počasí nás v tom ostatní nadšení dobrovolníci nenechali. Vyzdvihnout chceme vstřícný přístup škol, jejich učitelů i žáků, potěšilo nás také zapojení zástupců magistrátu či městských úřadů a přísliby další spolupráce při podobných akcích.“

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O kolik zdražil řízek, guláš nebo smažák. Velké srovnání cen

Analýza
Restauracemi se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená zvýšením DPH. Navzdory klesající inflaci jsou březnové ceny v průměru o osm procent vyšší než před rokem. O kolik ale za posledních pět let zdražila běžná jídla, jako je svíčková, řízek nebo guláš? Společnost Dotykačka poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) detailní údaje o růstu cen vybraných pokrmů.