Omezené rozpočty domácností pomohly společnosti eBay k nejvyšším ziskům

Názor
Společnost eBay překonala zisk za čtvrté čtvrtletí, zvýšila dividendu a nabídla silný výhled do prvního čtvrtletí, což investory potěší. Přestože se společnost po pandemickém rozmachu snažila najít směr, zdá se, že se jí úsilí o oživení prodeje vyplácí, neboť předpokládané tržby v rozmezí 2,46 až 2,5 miliardy dolarů překonaly odhady analytiků.
Vzhledem k tomu, že rozpočty domácností jsou omezené v důsledku zvyšování úrokových sazeb a inflace, spotřebitelé se obracejí na platformy, jako je eBay. Ilustrační foto: Depositphotos.com

Společnost láká kupující na luxusní zboží a její reklamní model pomáhá zvyšovat tržby. Dalším důležitým faktorem je nabídka renovovaného zboží, což oslovuje zákazníky, kteří si uvědomují své náklady, což je pro současné prostředí ideální.

Je zřejmé, že vzhledem k tomu, že rozpočty domácností jsou omezené v důsledku zvyšování úrokových sazeb a inflace, spotřebitelé se obracejí na platformy, jako je eBay, aby nejen vyřadili nechtěné zboží, ale také aby našli lepší cenu, a proto jsme zaznamenali tuto silnou předpověď pro první čtvrtletí.

Autor je tržní analytik společnosti eToro
(Redakčně upraveno)

Ilustrační foto: Depositphotos.com

PSALI JSME:
Ve stínu minulé slávy: eBay slaví čtvrt století

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Firmy

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

„Chytrá řešení“ jsou pro menší a střední firmy příliš nákladná

Průzkum
Pod pojmem „Úspory a chytrá řešení“ si majitelé, jednatelé a ředitelé malých a středních podniků nejčastěji představují IT služby, zjednodušení, úsporu a efektivitu. Největší překážkou přijímání takových řešení ale podle nich je, že jsou příliš nákladná. Zjistil to výzkum, který pro Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) uskutečnila v únoru na vzorku 255 firem do 250 zaměstnanců agentura Ipsos.