Padesát let zkušeností v realitách z celého světa

Minulý měsíc uplynulo přesně 50 let od založení franšízové sítě CENTURY 21 v USA. Čistě síťový model fungování z ní dělá jednu z nejstarších realitních společností tohoto typu na světě. Za dobu svého působení se rozrostla do 83 zemí světa, ve kterých funguje více než 7 000 kanceláří. Každý den tak makléři pod hlavičkou CENTURY 21 nabízejí zhruba milion nemovitostí zákazníkům hledajícím nové bydlení nebo třeba investiční příležitosti.
Tomáš Jelínek, ředitel společnosti CENTURY 21 Česká republika. Foto: CENTURY 21

Společnost založili realitní makléři Art Bartlett a Marsh Fisher, kteří v roce 1971 otevřeli svou první kancelář v Orange County v Kalifornii. Koncem sedmdesátých let už byla CENTURY 21 jedničkou na americkém realitním trhu, a to jak v objemu realitních transakcí, tak i v počtu nabízených služeb.

„V letošním roce označil portál Entrepreneur Europe společnost CENTURY 21 Real Estate za nejrychleji rostoucí franšízovou síť na světě. Takového výsledku si velmi vážíme. Zároveň je to pro nás závazek nejen být i nadále lídrem v expanzi, ale také udržet a dále zvyšovat poskytovanou úroveň služeb,“ říká Tomáš Jelínek, ředitel společnosti CENTURY 21 Česká republika.

„Hodnoty společnosti CENTURY 21 jsou založeny na proaktivním a lidském přístupu našich zkušených makléřů ke klientům. Jen profesionální makléř přesně pochopí klientovy potřeby, dokáže mu při prodeji nebo nákupu nemovitosti navrhnout to nejlepší řešení a je mu ve všech situacích spolehlivým partnerem. Důležitost tohoto vztahu jsme zakotvili i do oficiálního sloganu naší sítě, kterým je ‚Spolehlivé partnerství‘,“ dodává.

Zajímavostí je, že již v roce 1987 se CENTURY 21 s 850 kancelářemi ve Francii stala největší realitní sítí v Evropě. Než došlo k otevření první pobočky v České republice, měla CENTURY 21 v Evropě kanceláře již ve 12 zemích, v počtu poboček za Francií následovalo Portugalsko s více než 180 kancelářemi. Rok 1998 byl pro CENTURY 21 z pohledu expanze průlomový. Společnost se etablovala v Číně, na jednom z největších realitních trhů světa.

„Značka CENTURY 21 v době, kdy ještě nepůsobila na českém trhu, byla českým obchodníkům v realitách velmi dobře známá. Uvažovali nad tím, že kanceláře fungující pod takto silnou značkou by mohly přinést celosvětové zkušenosti i nové možnosti při prodeji realit u nás. Vznikla tak realitní kancelář Reality 21, která se později spojila s realitní kanceláří Bonus a 28. listopadu 2008 tím byla oficiálně založena síť CENTURY 21 v České republice,“ pokračuje Jelínek a dodává: „V tomto roce jsme rozšířili naši síť o více než 20 kanceláří a v Evropě do naší rodiny přibyl nejen náročný německý, ale i velmi zajímavý slovinský a chorvatský trh, kde naši značku naleznete od nového roku.“

Lídr inovací na realitním trhu

Za dobu svého působení společnost CENTURY 21 přivedla k životu hned několik přelomových nástrojů, které přinášely klientům lepší služby a také zvýšení prodejní ceny nemovitostí. Mezi ty nejzásadnější patřily:

  • Závazek prodávajícímu: Jde o gentlemanskou dohodu o komplexních službách poskytovaných klientům. Z dnešního pohledu to můžeme chápat jako etický kodex, do té doby nevídaný přístup ke klientům, který definoval morální základ chování realitní kanceláře vůči klientům a přístup k obchodu.
  • Exkluzivní smlouva/služby: Smluvní vztah mezi klientem a makléřem založený na úspěšném způsobu řízení prodeje, a tím i dosažení nejvyšší možné prodejní ceny.
  • Homestaging: CENTURY 21 byla první síť realitních kanceláří, která začala tuto exkluzivní službu nabízet klientům zdarma. Jedná se o profesionální úpravu interiéru prodávané nemovitosti, která ji zatraktivní. Současně to znamená přelom ve způsobu prezentace nemovitostí.
  • Technologie: CENTURY 21 neustále rozvíjí používané technologie a je lídrem v 3D prohlídkách, na které navazuje možností elektronických podpisů dokumentů, on-line prohlídek a dalších nezbytností v on-line prostředí, které jsme začali podporovat již před pandemií covidu-19.
  • Špičková Akademie: Celosvětově oceňovaný koncept vzdělávání makléřů v realitách, rozvoje jejich znalostí a sdílení know-how. V rámci Akademie se konají také profesní zkoušky makléřů.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O kolik zdražil řízek, guláš nebo smažák. Velké srovnání cen

Analýza
Restauracemi se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená zvýšením DPH. Navzdory klesající inflaci jsou březnové ceny v průměru o osm procent vyšší než před rokem. O kolik ale za posledních pět let zdražila běžná jídla, jako je svíčková, řízek nebo guláš? Společnost Dotykačka poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) detailní údaje o růstu cen vybraných pokrmů.