Patrik Manina posílil Element Logic

Personálie
Tým české pobočky norské technologické a intralogistické společnosti Element Logic posílili tři noví pracovníci s dlouholetými obchodními a manažerskými zkušenostmi. Evropský lídr v oblasti automatizovaných skladových řešení do svých řad přijal Account Managera Patrika Maninu a Sales Managery Jana Bártu a Přemysla Mikoláška. Firma o tom informovala v tiskové zprávě.
Patrik Manina se stal account managerem české pobočky norské technologické a intralogistické společnosti. Foto: Element Logic Czech Republic

Na pozici Account Managera nastoupil Patrik Manina, který naposledy působil ve společnosti Honeywell jako Senior Account Manager. Zkušenosti v obchodně-manažerských rolích má také ze společností Blumenbecker Prag, Yaskawa Czech či Rockwell Automation. Jeho cílem bude také identifikovat správné obchodní příležitosti a pečovat o klienty v nových i současných zakázkách.

Obchodní oddělení posílil Jan Bárta na pozici Sales managera s desetiletými zkušenostmi v oblasti logistiky. Na stejné pozici působil již ve firmě SSI Schäfer, kde měl na starost vyhledávání nových zákazníků, péči o stávající klienty a prodej intralogistických řešení. Rok strávil také ve společnosti BITO skladovací technika.

Do obchodního týmu se po pětileté zkušenosti ve firmě Jungheinrich na pozici prodejce sériové techniky připojil také Přemysl Mikolášek. V Element Logic bude pracovat jako Sales manager.

PSALI JSME:
Novým finančním ředitelem Skladonu je Dalibor Knecht

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Zpackané zvětšení prsou i vypadlou korunku můžete reklamovat

Poradna
Celé měsíce se k návštěvě plastické chirurgie odhodláváte, představujete si, jaký bude výsledek, ale ten ani v nejmenším neodpovídá tomu, co jste si vysnili. Kromě nespokojenosti a výčitek můžete však využít i institut reklamace, kterou si obvykle spojujeme se spotřebním zbožím.