Petr Vančura se jako nový Commercial Director agentury Mindsquared zaměří na měnící se klientské potřeby

Na pozici Commercial Directora v agentuře Mindsquared nově nastoupil Petr Vančura, který obdobnou roli dosud zastával ve společnosti GroupM. Za sebou má rovněž pětileté působení ve společnosti MediaCom.
Petr Vančura se jako nový Commercial Director agentury Mindsquared zaměří na měnící se klientské potřeby. Foto: Mindsquared

V mediální agentuře Mindsquared se chce zaměřit zejména na obchodní jednání s klienty i externími dodavateli a přizpůsobení služeb i souvisejících procesů současným tržním potřebám. V Mindsquared bude mít Petr Vančura na starost zejména budování vztahů s klíčovými partnery a nastavování obchodních podmínek. Jednou z priorit pro následující období je pro Vančuru také adaptace agentury na probíhající změny klientských potřeb a modernizace zaběhlých procesů.

„Nejzajímavější výzvu cítím v aktualizaci procesů, které jsou na trhu už roky zažité, ačkoliv pomalu přestávají odpovídat potřebám současných klientů. Klienti dnes požadují stále větší flexibilitu, chtějí své záležitosti řešit bez dlouhodobých závazků a úkolem agentur je na tuto změnu reagovat. Je od začátku budována lidmi se stejnou vizí, a proto věřím, že má potenciál být v této oblasti průkopníkem,“ dodává Petr Vančura, nový Commercial Director agentury Mindsquared.

Vančura získal bohaté zkušenosti v dlouhodobém řízení klientských i dodavatelských kontraktů a závazků ve společnosti GroupM. Právě vztahy s partnery mají zásadní dopad na celkový úspěch a profitabilitu agenturního byznysu.

Agentura Mindsquared vznikla jako mediální divize nové konzultační skupiny Mind2FLO, o jejíž vznik se zasadil Jan Galgonek společně s investičními skupinami KKCG  Karla Komárka a Rockaway Capital Jakuba Havrlanta. Mind2FLO v sobě spojuje expertízu v médiích, obsahu, technologiích a e-commerce. Mezinárodní skupina má ambici konkurovat největším hráčům na poli médií a technologií.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

E-shopy se odrazily ode dna, lidé už se nebojí ani neověřených prodejců

Průzkum
Po dvou letech propadu se tuzemským internetovým obchodům opět zvyšují tržby. Jak Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) sdělila společnost Heureka Group, v prvním letošním čtvrtletí se potvrdil pozitivní trend z konce loňského roku, oblast e-commerce tak meziročně vzrostla o čtyři procenta. Podle Asociace pro elektronickou komerci se lidé nebojí ani neověřených e-shopů.