Polovinu pojistných událostí řeší klienti AXA online, likvidace je o polovinu rychlejší

AXA jako jedna z prvních pojišťoven v České republice a na Slovensku umožnila svým klientům řešit pojistné události v životním pojištění online. Klienti tuto inovaci využívají stále více. V České republice se totiž od začátku roku vyřešilo online 52 % pojistných událostí v životním pojištění, na Slovensku pak 47 %. Díky inovativní formě komunikace se doba likvidace pojistných událostí v životním pojištění zkrátila na polovinu.

Trend digitalizace se nevyhýbá ani pojišťovnictví, lidé chtějí co nejvíce požadavků vyřešit co nejrychleji a nejpohodlněji online. Proto AXA spustila loni v létě online aplikaci speciálně vyvinutou pro český a slovenský trh, která jejím klientům umožňuje nahlásit pomocí jednoho formuláře více událostí životního pojištění najednou (např. hospitalizaci, pracovní neschopnost, trvalé tělesné poškození, respektive chirurgický zákrok).

Rostoucí podíl těch, kteří volí tuto cestu komunikace, dokazuje, že tato inovace byla krokem správným směrem. Během prvního půl roku od spuštění aplikace v létě 2017 využilo tento pohodlný komunikační kanál 36 % klientů v České republice a 28 % na Slovensku. Rostoucí trend pokračoval i v letošním roce – v Česku se v prvním čtvrtletím vyšplhal na 47 % a Slovensko zaostávalo pouze o pět procentních bodů. Po téměř roce provozu vyřídila AXA v Česku online již více než polovinu událostí, téměř 52 %. Na Slovensku dalo této moderní formě komunikace od začátku roku přednost 47 % klientů.

Klienti mohou potřebné dokumenty posílat přes internet z tabletů, mobilních telefonů a počítačů. Aplikace šetří čas, snižuje administrativní zátěž a umožňuje kdykoli získat aktuální informace o stavu řešení ohlášených pojistných událostí. AXA navíc neustále pracuje na dalších dílčích inovacích, které klientům dále usnadňují práci. Přibylo například prediktivní vyhledávání adres, které urychluje vyplňování místopisných údajů, nebo funkce doplňující osobní údaje. Momentálně AXA připravuje řešení pro automatizaci výpočtu pojistného plnění při riziku hospitalizace. To zpracování nahlášených pojistných událostí ještě více urychlí.

„Před spuštěním online aplikace trvalo zpracování a likvidace pojistné události v životním pojištění přibližně dva týdny. Nyní je to pět dní a očekáváme, že její další rozšíření čas ještě zkrátí. K dnešnímu dni jsme díky elektronickému zpracování pojistných událostí ušetřili našim klientům 1,3 milionu korun – na poštovném, papíru a dalších nákladech. A to je krásný výsledek,“ doplnil Peter Socha, zástupce generálního ředitele skupiny AXA v ČR/SR.

Sdílet:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …

Do důchodu v 65 letech. Nebo bude všechno jinak?

Čím jsme starší, tím více vyhlížíme magickou hranici 65 let, kdy budeme moci začít čerpat starobní důchod. Finanční prostředky, které jsme každý měsíc či jednou za rok platili státu, se nám konečně začnou vracet a …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Partneři Portálu

NOOL
Rolovat nahoru