Radegast na Colours of Ostrava: Nová festivalová hospoda, stovky výčepních kohoutů a zóna o vodě

Pivovar Radegast, tradiční partner festivalu Colours of Ostrava, připravil pro návštěvníky zbrusu nový Radegast Pub s čepováním do skla, 300 výčepních kohoutů včetně tankového piva, perfektní pivní servis, školu čepování nebo speciální zónu „Šetřím vodu, piju Radegast“.
Pivo Radegast se bude čepovat ze 300 výčepních kohoutů na 35 místech v areálu festivalu v Dolních Vítkovicích i okolních kempech. Ilustrační foto: Radegast

Pivovar Radegast se stará o kvalitu čepování a kompletní pivní servis na mezinárodním hudebním festivalu Colours of Ostrava již od roku 2013. Pro letošní, dlouho očekáváný ročník, Radegast připravil několik novinek.

„Postavili jsme úplně nový Radegast Pub, kde si návštěvníci vychutnají čepované pivo do skla. Hospoda má vnitřní zónu umístěnou v prostorách Národního zemědělského muzea a venkovní zónu stojící na vyvýšené platformě symbolizující vrstevnice beskydských kopců. Na vše bude dohlížet socha boha Radegasta,“ popisuje Josef Jalůvka, manažer značky Radegast.

Pivo Radegast se bude čepovat ze 300 výčepních kohoutů na 35 místech v areálu festivalu v Dolních Vítkovicích i okolních kempech. Kvalitní pivní servis podpoří pivní cisterny a kontejnery o celkové kapacitě 95 000 piv. Na 14 místech návštěvníci dostanou tankové pivo.

Velké množství lidí pomůže obsloužit „rychlovýčep“ o výkonu až 30 piv za jednu minutu. Velkokapacitní stany Radegast nabídnout přibližně 3 000 míst k sezení. Tradiční škola čepování pod taktovkou nošovických sládků bude probíhat v Radegast Pubu.

Návštěvníky festivalu provede tématem šetření vody a zadržování vody v krajině speciální zóna „Šetřím vodu, piju Radegast“, která v Dolních Vítkovicích zůstane i po skončení akce.

„V jednotlivých částech poukážeme na důležitost vody jako vzácného zdroje, i to, jak s ní šetříme v Pivovaru Radegast, který v tom patří mezi nejlepší pivovary na světě, a jak se do boje o vodu může zapojit kdokoliv z nás,“ uvádí Josef Jalůvka.

Základní pivní line-up festivalu Colours of Ostrava tvoří hořké osvěžení Radegast Rázná 10, prémiový světlý ležák s charakteristickou hořkostí a plnou chutí Radegast Ryze Hořká 12 a mimořádně hořký Radegast Ratar s 50 jednotkami hořkosti IBU.

Rozmanitou pivní nabídku doplňují plzeňský ležák Pilsner Urquell, nealkoholická piva a radlery Birell, cidery Frisco a Kingswood, alkoholický nápoj Viper, piva z experimentálního pivovaru Proud nebo nový nealkoholický nápoj EYA.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

E-shopy se odrazily ode dna, lidé už se nebojí ani neověřených prodejců

Průzkum
Po dvou letech propadu se tuzemským internetovým obchodům opět zvyšují tržby. Jak Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) sdělila společnost Heureka Group, v prvním letošním čtvrtletí se potvrdil pozitivní trend z konce loňského roku, oblast e-commerce tak meziročně vzrostla o čtyři procenta. Podle Asociace pro elektronickou komerci se lidé nebojí ani neověřených e-shopů.