Tržby společnosti Shopsys podle tiskové zprávy meziročně vzrostly o 26 procent na rekordních 98,5 milionu korun. „Je to už popáté v řadě, kdy firma, jež se zabývá tvorbou e-shopů pro největší hráče na trhu, roste o více než 20 procent. Před třemi lety představovaly tržby 45 milionů korun a před pěti lety pouze 24 milionů,“ uvedla firma ve zprávě.
„Za nárůstem tržeb v posledním roce stojí především akvizice nových zakázek, ale i rozvoj a péče o stávající klienty. Stávající a noví klienti se přitom na našem obratu podílí aktuálně podobnou měrou,“ uvádí bývalý provozní ředitel a novopečený CEO společnosti Shopsys Matěj Kapošváry.
Výroční zprávu za rok 2021 společnost Shopsys ke dni publikování tohoto článku nezveřejnila. Z poslední zveřejněné výroční zprávy firmy za fiskální rok 2020 vyplývá, že firma měla výnosy ve výši 54 milionů korun, avšak náklady byly o deset milionů vyšší.
Ztrátu tehdy podle výroční zprávy vyřešila kapitálová investice od fondu Reflex Capital Ondřeje Fryce ve výši 12 milionů korun. Podle zveřejněné účetní rozvahy k březnu 2020 firma za předchozí roky hospodařila minusově; neuhrazená ztráta přesahovala 27,5 milionu korun.