Roman Trzaskalik bude novým obchodním ředitelem Plzeňského Prazdroje

Novým obchodním ředitelem Plzeňského Prazdroje se od července stane Roman Trzaskalik, dosavadní marketingový ředitel. Nahradí tak odcházejícího Tomáše Mráze. Do funkce ředitelky marketingu pak byla jmenována Francesca Bandelli. Redakci FAEI.cz o tom informoval mluvčí pivovaru Zdeněk Kovář.
Novým obchodním ředitelem Plzeňského Prazdroje se od července stává dosavadní marketingový ředitel Roman Trzaskalik. Foto: Plzeňský Prazdroj

Tomáš Mráz opouští pozici obchodního ředitele po šesti letech a celkem 15 letech v Prazdroji. „Tomáš si se svým týmem vytkl cíl zlepšit zážitek a kvalitu čepovaného piva v hospodách. Ty se opravdu během posledních let proměnily v moderní podniky nabízející skvěle ošetřené pivo a další služby,“ uvedl generální ředitel Plzeňského Prazdroje Dragos Constantinescu.

Mráz podle něj přišel s průlomovými nápady na konceptové restaurace, rozvojové programy pro majitele a provozovatele hospod a prosazoval dlouhodobou strategii, která se soustředí na celkovou podporu gastronomie i zlepšení nákupního zážitku v obchodech.

Kromě toho hrál důležitou roli i v těžkém období během covidu, kdy Prazdroj aktivně pomáhal hospodám a restauracím.

Funkci obchodního ředitele Prazdroje po Mrázovi převezme dosavadní ředitel marketingu Roman Trzaskalik, který je ve funkci od roku 2018. Kromě pěti let v Prazdroji má za sebou dvacet let zkušeností z prodeje a marketingu ve čtyřech různých zemích v rámci skupiny Danone.

„Nastupuji do rozjetého a perfektně fungujícího týmu, který dobře znám. Chci pokračovat v aktivní podpoře české pivní kultury, pomoci hospodám i rozvoji prodeje našich značek v retailu,“ nechal se slyšet Trzaskalik.

Novou marketingovou ředitelkou Prazdroje se stane Francesca Bandelli, která se do Prazdroje přesouvá v rámci skupiny Asahi Europe & International z Itálie. Od roku 2018 pracuje jako ředitelka marketingu a inovací v italské společnosti Birra Peroni. Francesca hrála zásadní roli v kompletním znovuuvedení značky Peroni na trh nebo při zdařilém představení značky Kozel v Itálii.

Zavřít reklamu
Sdílet článek
Diskuse 0
Sdílet článek
Diskuse k tomuto článku je již uzavřena