
Tomáš Mráz opouští pozici obchodního ředitele po šesti letech a celkem 15 letech v Prazdroji. „Tomáš si se svým týmem vytkl cíl zlepšit zážitek a kvalitu čepovaného piva v hospodách. Ty se opravdu během posledních let proměnily v moderní podniky nabízející skvěle ošetřené pivo a další služby,“ uvedl generální ředitel Plzeňského Prazdroje Dragos Constantinescu.
Mráz podle něj přišel s průlomovými nápady na konceptové restaurace, rozvojové programy pro majitele a provozovatele hospod a prosazoval dlouhodobou strategii, která se soustředí na celkovou podporu gastronomie i zlepšení nákupního zážitku v obchodech.
Kromě toho hrál důležitou roli i v těžkém období během covidu, kdy Prazdroj aktivně pomáhal hospodám a restauracím.
Funkci obchodního ředitele Prazdroje po Mrázovi převezme dosavadní ředitel marketingu Roman Trzaskalik, který je ve funkci od roku 2018. Kromě pěti let v Prazdroji má za sebou dvacet let zkušeností z prodeje a marketingu ve čtyřech různých zemích v rámci skupiny Danone.
„Nastupuji do rozjetého a perfektně fungujícího týmu, který dobře znám. Chci pokračovat v aktivní podpoře české pivní kultury, pomoci hospodám i rozvoji prodeje našich značek v retailu,“ nechal se slyšet Trzaskalik.
Novou marketingovou ředitelkou Prazdroje se stane Francesca Bandelli, která se do Prazdroje přesouvá v rámci skupiny Asahi Europe & International z Itálie. Od roku 2018 pracuje jako ředitelka marketingu a inovací v italské společnosti Birra Peroni. Francesca hrála zásadní roli v kompletním znovuuvedení značky Peroni na trh nebo při zdařilém představení značky Kozel v Itálii.