Sloučení dvou největších P2P carsharingů: HoppyGo nabízí přes tisíc vozů

Dva největší poskytovatelé P2P carsharingových služeb v České republice, SmileCar a HoppyGo, se na základě schválení ÚOHS kompletně slučují. Vznikla tak jednotná platforma ke sdílení vozů, která spojuje výhody obou původních služeb a funguje pod záštitou ŠKODA AUTO DigiLab a Leo Express.

Spojení umožní dosavadním desítkám tisícům zákazníků výběr z více než 1000 vozů, čímž se HoppyGo stává největším poskytovatelem půjčování osobních automobilů v České republice. Sloučení obou platforem přináší sjednocení služeb a nabízeného vozového parku, z něhož budou těžit zákazníci obou původních poskytovatelů. HoppyGo zůstává nadále bez vstupních poplatků a nabízí samostatné a speciálně navržené povinné ručení, včetně havarijního pojištění s denní tarifikací, okamžité zaslání platby za zapůjčení vozu na účet majitele nebo asistenční služby.

Spuštěním nového HoppyGo jsme v České republice vytvořili dominantní carsharingovou platformu, se kterou můžeme začít posouvat možnosti carsharingu opět výrazným způsobem dále, a to jak z hlediska pokrytí, zázemí, podpory legislativy, ale samozřejmě i technologií a inovací. Budujeme zde prakticky zcela nový trh a alternativu k vlastnění auta. Rádi bychom vytvořili úžasný příklad toho, jak se může carsharing stát běžnou součástí dopravního systému a každodenního života lidí, dodává Jan Charouz, CEO HoppyGo.

Mezi novinky, které HoppyGo představuje, patří automatické dopočítání rozdílu stavu paliva po dojetí a přímé vyúčtování, možnost rezervací na webu, okamžitá rezervace bez nutnosti potvrzení majitelů vozů, možnost určení vlastní ceny za extra kilometry, nastavení délky rezervace a další možnosti filtrování. Majitelé aut, kteří vozy v rámci carsharingu pronajímají, pak mohou těžit ze dvojnásobné carsharingové komunity v podobě desítek tisíc uživatelů.

Naším cílem je maximálně ulehčit a zpříjemnit zákazníkům cestování. Postupně budeme do aplikace přidávat další funkce a služby, a to i za využití zpětné vazby od našich zákazníků. Chceme spustit takové funkce jako odemykání vozů pomocí mobilní aplikace, k čemuž nám může posloužit koncernová platforma Volkswagen. Přímo se také nabízí, aby aplikace HoppyGo byla integrovaná do infotainmentu vozů ŠKODA. Toho bychom chtěli dosáhnout v dohledné budoucnosti, dodává Petr Dörner, COO HoppyGo.

Od 11. července mohou uživatelé obou původních služeb na mobilních telefonech využívat novou aplikaci HoppyGo. Ke stažení je k dispozici jak na platformě iOS, tak Android a nově funguje i na webovém rozhraní.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Jaká je budoucnost výškových dřevostaveb v Česku?

Analýza
V České republice stále platí zastaralá norma omezující výšku dřevostaveb na devět, respektive dvanáct metrů. Legislativa by se však měla brzy změnit. S ohledem na nespornou ekonomickou výnosnost projektů chtějí developeři stavět minimálně osmipatrové stavby (22,5 m), s výhledem do budoucna až osmdesátimetrové projekty, a to tzv. inženýrským způsobem.