UNIQA získala pošesté v řadě ocenění Czech Business Superbrands

UNIQA pojišťovna získala na základě vícekolového výběrového řízení už pošesté v řadě ocenění Czech Business Superbrands. Titul „Česká superznačka“ získávají už osm let společnosti představující absolutní špičku ve svém oboru. Jde o jednu z celosvětově nejuznávanějších autorit v oblasti hodnocení brandů, která každoročně na základě jednotných kritérií a metodologie identifikuje nejlepší značky v oblasti B2C a B2B ve více než devadesáti státech světa.
Zdroj ilustračního obrázku: Czech Superbrands

Opakovaným získáním ocenění Czech Business Superbrands patří UNIQA mezi elitu B2B brandů na českém trhu, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvoje a vylepšování image. Zároveň představuje absolutní špičku v odvětví pojišťovnictví. Je rovněž dokladem úspěšné realizace strategie řízení značky a důrazu na proklientský přístup v rámci koncepce Client Centricity. Výsledek také potvrzuje dlouhodobě vysoký Net Promoter Score (míra ochoty doporučit značku ze strany klientů blízkým).

„Šest vítězství v řadě je nejen dlouhodobý úspěch, ale pro nás současně velký závazek. Korporátní obchody jsou pro nás velmi významné a jejich důležitost v rámci nové koncernové strategie UNIQA 3.0 na léta 2021-2030 dále vzrostla. Snažíme se reagovat na všudypřítomné změny v potřebách a nárocích zákazníků. Usilujeme o komplexnější služby než jen o prostou pojistnou ochranu. Trendem dneška je doprovodný užitečný servis pro různé situace a usnadnění podnikání,“ komentovat zisk ocenění předseda představenstva a generální ředitel UNIQA pojišťovny Martin Žáček, a dodal: „Rozhoduje i rychlost, s níž je pojišťovna schopna novinky nabídnout a procesy přizpůsobit. Příkladem může být loňské covidové jaro, kdy jsme byli schopni převést veškerý provoz i servis do on-line prostoru během několika málo týdnů, aniž bychom jakkoli krátili pokrytí potřeb a přání zákazníků.“

Program Superbrands vznikl ve Velké Británii. Projekt hodnocení značek si získal celosvětové uznání, protože každoročně vyhlašuje nejlepší značky na pěti kontinentech na základě jednotných objektivních kritérií ve vícekolovém výběrovém řízení. Při prvotní nominaci jsou zařazeny značky registrované v lokální obchodní trade-mark databázi. Odborná celosvětově působící společnost Bisnode následně vytvoří seznam kandidátů na základě tvrdých obchodních informací. Zařazené společnosti jsou pak hodnoceny v reprezentativním průzkumu realizovaném agenturou GfK podle známosti a obliby. Dostane-li se značka do semifinále, konečné slovo o udělení titulu má odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a tržního výzkumu.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Libor Myška ve vedení společnosti ŠKODA AUTO Deutschland

Po pěti úspěšných letech odchází Frank Jürgens z vedení společnosti ŠKODA AUTO Deutschland. Jeho nástupcem se stane Libor Myška, který do ŠKODA AUTO Deutschland přichází z centrály společnosti ŠKODA AUTO v České …

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Půjčujete kamarádovi auto? Rozmyslete si to

Poradna
Půjč mi auto na dovolenou, to moje má malý kufr. Kdo by této prosbě odolal, vždyť kamarád je spolehlivý řidič a se svým vozem momentálně žádný výlet neplánujete? Takže vyhovíte, ale už za pár dní se nestačíte divit, kam vás dobré srdce a výpomoc bližnímu dovedly. Své odpovědnosti majitele a provozovatele vozidla se totiž nezbavujete ani jeho půjčením komukoli.
Rolovat nahoru