
Terich je marketingový profesionál s dlouholetou zkušeností. Specializuje se na inovace v oblasti digitálního marketingu. „Stojíme na počátku komunikace ambiciózního brandu, který má obrovský potenciál, a naším hlavním úkolem bude ho posunout vpřed do povědomí cílové skupiny, ale i širší veřejnosti,“ říká.
A dodává: „Sázíme na využití nejnovějších technologií s přidanou hodnotou vlastního AI produktu a automatizací procesů. Jsme ve fázi, kdy chceme ukazovat našim klientům nové a flexibilní možnosti v oblasti moderních technologií a vývoje softwaru pro jejich individuální potřeby. Nejdeme dělat osvětu, ale funkční službu a ekosystém, který na trhu není stereotypem.“
Strategický marketing se zaměřením na nové oblasti klientů má za úkol vybudovat Vojtěch Hlaváček, který stál za řadou projektů brand marketingu a pomohl vybudovat značku celé řadě klientů, například z oblasti energetiky, developmentu, politiky, muzikálových divadel, oděvního průmyslu a řady dalších.
„Naším cílem není vést obecnou diskuzi o příležitostech využití digitálních nástrojů. Ukážeme trhu konkrétní příklady a z nich vycházející data a čísla. Nikdo si z obecných marketingových vět o možnostech neodnese motivaci pro změnu. Musíte jim tu efektivitu ukázat v jejich konkrétní činnosti, v jejich konkrétním světě a potřebách,“ uzavírá Hlaváček.