Výsledek BNP Paribas Cardif pojišťovny za rok 2017. Výrazné zlepšení výsledků

Loňský kalendářní rok byl pro společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovnu velice úspěšný. Čistý zisk pojišťovny v minulém roce zaznamenal nárůst o 26 % oproti roku 2016. V roce 2017 společnost dosáhla čistého zisku 168 milionů Kč oproti 133 milionům v roce 2016. Celkově společnost předepsala pojistné ve výši 2 262 508 000 korun. Oproti roku 2016 se jedná o dvouprocentní nárůst.

Společnosti BNP Paribas Cardif Pojišťovna se v minulém roce dařilo jak v oblasti životního pojištění, tak také v oblasti pojištění neživotního. Pojišťovna v roce 2017 předepsala pojistné ve výši 210 140 000 Kč v segmentu životního pojištění, což je o 7 % více než v předešlém roce. Výše předepsaného pojistného u neživotního pojištění se zvýšila o 1,5 %, a to ve výši 2 052 368 000 korun.

BNP Paribas Cardif Pojišťovna se v roce 2017 soustředila zejména na tyto pojistné produkty: pojištění schopnosti splácet finanční závazek, pojištění zneužití platební karty a osobních věcí, pojištění pravidelných výdajů, úrazové pojištění, cestovní pojištění, pojištění prodloužené záruky, pojištění nahodilého poškození a krádeže a pojištění domácnosti.

Uvedené produkty budou i nadále stěžejními pro růst v roce 2018, navíc připravujeme k pojištění domácnosti i nově pojištění nemovitosti. Zároveň budeme pracovat na zdokonalování produktové nabídky, abychom neustále přicházeli s novými inovacemi. BNP Paribas Cardif Pojišťovna se chce v roce 2018 zaměřit na digitalizaci procesů uvnitř i vně společnosti, jako je implementace online hlášení pojistných událostí včetně sledování aktuálního stavu. Klienti budou moci vyřídit pojistnou událost pomocí internetu a díky tomuto zrychlenému procesu se zkrátí doba nahlášení a vyřízení.

Ke zdokonalování služeb se vyjádřil i generální ředitel a předseda představenstva Zdeněk Jaroš: „Uvědomujeme si, že svět okolo se mění a stejně tak i naši klienti. Proto je klíčové našim klientům naslouchat, sbírat zpětnou vazbu a reagovat na ni. Pomocí moderních metod měření zákaznické zkušenosti se my i naši partneři posouváme dále, zlepšujeme procesy a nabízíme lepší služby. Také v oblasti legislativních a regulatorních změn dlouhodobě sledujeme trendy a změny v tomto prostředí a reagujeme na ně. Opíráme se o silné zázemí mateřské společnosti BNP Paribas Cardif, a jsme tak pro naše obchodní partnery garantem a partnerem při implementaci změn v prostředí, které je stále více regulováno.“

Nová partnerství a společenská odpovědnost

Rok 2017 se nesl ve znamení upevňování pozic na vysoce konkurenčním českém trhu. BNP Paribas Cardif Pojišťovně se podařilo rozvíjet partnerství v dalších segmentech, jako jsou telekomunikace, poskytovatelé energií a oblast retailu.

„Jelikož chceme být společensky odpovědná firma, tak jsme i v roce 2017 podporovali neziskové projekty. Již více než deset let finančně podporujeme aktivity občanského sdružení Arkadie, které zajišťuje kompletní péči o zdravotně postižené. Také jsme pokračovali v úspěšné spolupráci s občanským sdružením Život dětem, a to formou příspěvku na předvánočním benefičním koncertu ‚Rádio srdcem pro Život dětem‘. Pokračovala i naše spolupráce s nadací Pink Bubble, která podporuje rekonvalescenci onkologicky nemocných dětí. Bude mi ctí, pokud i v dalších letech budeme mít možnost pokračovat v podpoře těchto i dalších charitativních projektů,“ doplnil Zdeněk Jaroš.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Další z rubriky Tiskové zprávy

Kuřáci ročně prokouří luxusní dovolenou all inclusive u moře

V Česku podle oficiálních čísel Státního zdravotního ústavu kouří alespoň příležitostně necelých 29 procent obyvatel starších 15 let. Kromě zdravotních problémů má tento zlozvyk velký dopad na rozpočet. Podle průzkumu* Broker Consulting 40 procent výše zmíněných českých kuřáků od 15 do 70 let vykouří měsíčně 20 a …

1. čtvrtletí 2018 pro ČSOB

Nárůst investic do odměňování zaměstnanců a zvyšující se počet klientů. Růst obchodních objemů a vynikající kvalita úvěrů.  Rozvoj služeb nejen v oblasti bankovních a pojišťovacích produktů.

Nejčtenější

„Investiční životní pojištění je hra pro střední třídu,“ říká respektovaný ekonom, profesor Jaroslav Vostatek

RozhovorTéma týdne
V poslední době se hodně mluví a píše o investičním životním pojištění. Požádali jsme proto o rozhovor jednoho z předních českých odborníků, profesora Jaroslava Vostatka. „Investiční životní pojištění není nic jiného, než investiční fond zabalený jako pojištění. To říkám svým studentům dlouhodobě. A kdyby se takové pojištění státu nelíbilo, tak je může zakázat,“ říká v rozhovoru, kterým dnes zahajujeme Téma …
Rolovat nahoru