Výsledek BNP Paribas Cardif pojišťovny za rok 2017. Výrazné zlepšení výsledků

Loňský kalendářní rok byl pro společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovnu velice úspěšný. Čistý zisk pojišťovny v minulém roce zaznamenal nárůst o 26 % oproti roku 2016. V roce 2017 společnost dosáhla čistého zisku 168 milionů Kč oproti 133 milionům v roce 2016. Celkově společnost předepsala pojistné ve výši 2 262 508 000 korun. Oproti roku 2016 se jedná o dvouprocentní nárůst.

Společnosti BNP Paribas Cardif Pojišťovna se v minulém roce dařilo jak v oblasti životního pojištění, tak také v oblasti pojištění neživotního. Pojišťovna v roce 2017 předepsala pojistné ve výši 210 140 000 Kč v segmentu životního pojištění, což je o 7 % více než v předešlém roce. Výše předepsaného pojistného u neživotního pojištění se zvýšila o 1,5 %, a to ve výši 2 052 368 000 korun.

BNP Paribas Cardif Pojišťovna se v roce 2017 soustředila zejména na tyto pojistné produkty: pojištění schopnosti splácet finanční závazek, pojištění zneužití platební karty a osobních věcí, pojištění pravidelných výdajů, úrazové pojištění, cestovní pojištění, pojištění prodloužené záruky, pojištění nahodilého poškození a krádeže a pojištění domácnosti.

Uvedené produkty budou i nadále stěžejními pro růst v roce 2018, navíc připravujeme k pojištění domácnosti i nově pojištění nemovitosti. Zároveň budeme pracovat na zdokonalování produktové nabídky, abychom neustále přicházeli s novými inovacemi. BNP Paribas Cardif Pojišťovna se chce v roce 2018 zaměřit na digitalizaci procesů uvnitř i vně společnosti, jako je implementace online hlášení pojistných událostí včetně sledování aktuálního stavu. Klienti budou moci vyřídit pojistnou událost pomocí internetu a díky tomuto zrychlenému procesu se zkrátí doba nahlášení a vyřízení.

Ke zdokonalování služeb se vyjádřil i generální ředitel a předseda představenstva Zdeněk Jaroš: „Uvědomujeme si, že svět okolo se mění a stejně tak i naši klienti. Proto je klíčové našim klientům naslouchat, sbírat zpětnou vazbu a reagovat na ni. Pomocí moderních metod měření zákaznické zkušenosti se my i naši partneři posouváme dále, zlepšujeme procesy a nabízíme lepší služby. Také v oblasti legislativních a regulatorních změn dlouhodobě sledujeme trendy a změny v tomto prostředí a reagujeme na ně. Opíráme se o silné zázemí mateřské společnosti BNP Paribas Cardif, a jsme tak pro naše obchodní partnery garantem a partnerem při implementaci změn v prostředí, které je stále více regulováno.“

Nová partnerství a společenská odpovědnost

Rok 2017 se nesl ve znamení upevňování pozic na vysoce konkurenčním českém trhu. BNP Paribas Cardif Pojišťovně se podařilo rozvíjet partnerství v dalších segmentech, jako jsou telekomunikace, poskytovatelé energií a oblast retailu.

„Jelikož chceme být společensky odpovědná firma, tak jsme i v roce 2017 podporovali neziskové projekty. Již více než deset let finančně podporujeme aktivity občanského sdružení Arkadie, které zajišťuje kompletní péči o zdravotně postižené. Také jsme pokračovali v úspěšné spolupráci s občanským sdružením Život dětem, a to formou příspěvku na předvánočním benefičním koncertu ‚Rádio srdcem pro Život dětem‘. Pokračovala i naše spolupráce s nadací Pink Bubble, která podporuje rekonvalescenci onkologicky nemocných dětí. Bude mi ctí, pokud i v dalších letech budeme mít možnost pokračovat v podpoře těchto i dalších charitativních projektů,“ doplnil Zdeněk Jaroš.

Sdílet:
{{ comments.toggle_text }}

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Další z rubriky Tiskové zprávy

Můj partner utrácí dvakrát víc než já, říkají Češi

Češi příliš nevěří ve schopnost svých partnerů hospodařit s penězi. Podezřívají své protějšky ze zbytečných výdajů a nedůvěra jde často tak daleko, že svým drahým polovičkám nejsou ochotni půjčit vůbec žádné peníze. Vyplývá to z rozsáhlého průzkumu Poštovní spořitelny, který mapuje finanční chování a návyky Čechů.

ČSOB: Klidnou letní dovolenou většina podnikatelů nezná

Klidnou letní dovolenou většina z malých a středních podnikatelů a firem nezažije. Celá třetina z nich si o letošních prázdninách volno vůbec nevybírá. A z těch, co si pracovní oddech dopřejí, se jen 37 procent naplno věnuje odpočívání a vypouští práci z hlavy. Vyplývá to z analýzy trávení volného času v rámci …

Equa bank zvyšuje úročení spořicího účtu HIT na 1 % p.a.

Od 20. srpna 2018 zvyšuje Equa bank bonusový úrok u spořicího účtu HIT z nynějších 0,6 % p.a. na 0,8 % p.a. Se standardní úrokovou sazbou (0,2 %) tak mohou být vklady na tomto účtu zhodnoceny až 1 % p.a. Od počátku září navíc banka upravuje podmínky pro získání této bonusové sazby. Nově bude stačit v daném měsíci …

Nejčtenější

Dress code je povinný i ve vedru, jinak hrozí vyhazov

Pokud firma trvá na nošení dress codu, tedy předepsaného oblečení i v letních vedrech, nemá zaměstnanec šanci se této povinnosti vyhnout, jakkoli mu to může být nepříjemné. Za porušení firemních předpisů může v …

Brigádníky nenaláká ani 150 korun na hodinu

Firmy už od konce dubna hledají brigádníky na nadcházející letní měsíce. Jenže zájem je malý, klesá. Lidé, kteří mají přece jen o brigády zájem, nedokáží zdaleka pokrýt všechna volná pracovní místa. Podle údajů …
Rolovat nahoru