
Generali Česká pojišťovna přitom společně se slovenskou Generali vybraly částku 2,1 milionu Kč, která byla mezi všemi zúčastněnými společnostmi skupiny Generali druhá nejvyšší absolutně.
V největší domácí pojišťovně se uskutečnilo celkem 44 originálních výzev, jejichž cílem bylo vybrat finanční prostředky, které podpoří konkrétní programy a aktivity u neziskových partnerů. Těmi jsou Nadace Leontinka a SOS dětské vesničky. „Kolegyně a kolegové dokázali během měsíce vybrat částku přesahující 1,7 milionu korun. Štědrost a nadšení, se kterými k této aktivitě přistoupili, přesáhla veškerá očekávání. Vybrané dary – ať už finanční nebo ve formě času a úsilí –, přinesou naději dětem, které čelí těžkým životním zkouškám,“ komentoval výsledek fundraisingové sbírky Roman Juráš, generální ředitel a předseda představenstva Generali České pojišťovny.
Přívětivější prázdniny pro děti
Částka přes 1,7 milionu Kč (vybraná přes platformu Wenabi) znamenala v rámci celosvětové globální výzvy skupiny Generali třetí nejvyšší vybranou sumu. Prostředky budou rozděleny mezi oba neziskové partnery Generali České pojišťovny, s nimiž v rámci iniciativy The Human Safety Net spolupracuje.
V prvním případě vybraná částka zajistí více než 150 dětem účast na letních táborech i rodinných pobytech. Část peněz přitom poputuje také na pokrytí několika nákladných neuro-rehabilitací.
„S velkým díkem jsme přijali výsledek globální výzvy. Prostředky využijeme ve prospěch dětí, které budou mít možnost jet na letní tábor. Pro většinu z nich přitom půjde o první životní zkušenost. Věříme, že jim přinese pozitivní emoce a umožní jim rozvíjet jejich talent, ale i svědomitost nebo cílevědomost,“ říká Jana Nevřalová, ředitelka fundraisingu a komunikace z SOS dětských vesniček.
„Chtěli bychom ze srdce poděkovat všem účastníkům globální výzvy, kteří se zasloužili o letošní úžasný výsledek. Získané peníze nám umožní financovat pobyty pro rodiny s dětmi se zrakovým hendikepem, které jsou důležitým místem pro sdílení zkušeností i posilování rodinných vazeb. Zároveň podpoříme neuro-rehabilitace pro děti s vážným kombinovaným postižením,“ říká Barbara Hucková, výkonná ředitelka Nadace Leontinka.
Nadšení a zapojení lidí
Do globální výzvy 2024 se v rámci Generali České zapojily v rámci všech krajů stovky lidí. Založeno bylo celkem 44 originálních výzev, které byly dobrovolnickými sbírkami svého druhu a jejich pořadatelé v nich motivovali ostatní k zaslání finančního příspěvku.
Mezi nimi byla například cyklovýzva, kde dva kolegové vyrazili z Prahy do italských Benátek. Jejích úsilí ocenili kolegové vybranou částkou 60 000 Kč. Stejně kreativní byly i dobrovolnické snídaně, dražby obrazů, nebo různé turistické výzvy.
Kreativita zaměstnanců a poradců Generali České zajistila, že se podařilo významně překonat nastavenou metu, kterou byl výběr finanční částky 1,35 milionu korun. Letošní ročník ji překročil o více než 400 tisíc korun. V dosavadní historii globální výzvy jde o historicky nejvyšší částku.
„Každý rok částka vybraná v rámci globální výzvy roste. Od roku 2021, kdy byl spuštěn její první ročník, jsme tak prostřednictvím našich kolegů a poradců podpořili užitečné aktivity částkou 4,3 milionu korun,“ uzavírá Alžběta Polišenská, CSR specialistka a hlavní koordinátorka globální výzvy v Generali České pojišťovně.