Zaměstnanci Tesco se zapojí do Veggie challenge. Společnost podporuje rostlinnou stravu

Společnost Tesco spolupracuje s mezinárodní organizací ProVeg International s cílem podporovat edukaci o nejnovějších spotřebitelských trendech spojených se zájmem o zdravější životní styl a měnící se stravovací návyky.
Ilustrační foto: Tesco

Současně tím postupně Tesco naplňuje svůj dlouhodobý závazek naučit své zákazníky stravovat se zdravěji a udržitelněji. Úvodní aktivity budou spojené s Veggie Challenge pro zaměstnance Tesco formou webinářů a kulinářských školení zaměřených na rostlinnou stravu a na ně by měla navázat spolupráce i směrem k zákazníkům a veřejnosti.

„Způsob, jakým se stravujeme, má obrovský dopad nejen na nás, ale i na naši planetu. Vnímáme, že i mezi našimi zákazníky jsou výrobky rostlinného původu čím dál více oblíbené. Jsme proto rádi, že naši nabídku těchto potravin nejen postupně rozšiřujeme, ale zároveň se podílíme na šíření osvěty o jejich přínosech,“ říká Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco pro Českou republiku.

Cílem Tesco je do roku 2025 zvýšit prodeje rostlinných alternativ masa o 300 procent. Již nyní mohou zákazníci vybírat mezi více než 250 rostlinnými alternativami, včetně produktů vlastní značky Plant Chef, kam patří i bezmasé alternativy burgerů, nugetek nebo rybích prstů.

„Přechod na rostlinnou stravu je tak spolu s omezováním plýtvání jídlem jedním z nejefektivnějších způsobů, jak zmírnit náš osobní dopad na klima. Veggie Challenge je 30denní výzva, která spotřebitelům a spotřebitelkám pomáhá snížit spotřebu živočišných výrobků, a účinně jim pomáhá překonat nejčastější bariéry, které jim brání stravovat se více rostlině, například seznámením s nejnovějšími rostlinnými produkty i doporučením ověřených receptů. Velmi nás těší, že se společnost Tesco rozhodla do výzvy zapojit a její zaměstnanci a zaměstnankyně se tak přidali k více než 450 tisícům lidí z celého světa, kteří se Veggie Challenge již zúčastnili,“ říká manažerka kampaně Veggie Challenge Tereza Trávníčková z ProVeg Česko.

ProVeg International je organizace zvyšující povědomí o potravinách, která pracuje na transformaci globálního potravinového systému nahrazením živočišných produktů rostlinnými a kultivovanými alternativami. Jejím cílem je snížit celosvětovou spotřebu živočišných produktů o 50 procent do roku 2040.

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Začal Global Money Week 2024

Od pondělí 18. do neděle 24. března 2024 se v České republice koná 12. ročník celosvětové vzdělávací akce Global Money Week. Česká bankovní asociace letos v jeho rámci opět pořádá národní kolo finančně-vědomostní …

Jak zajistit pojištění kola proti krádeži

Plánujete pořízení nového jízdního kola, abyste si již brzy mohli užívat první jarní vyjížďky? Pak byste měli pamatovat na to, že krádeže kol jsou v České republice velice časté. Podle policejních odhadů je ročně …

Predikce ceny bitcoinu v roce 2024: Co říkají experti?

Rok 2023 pro bitcoin znamenal jízdu na horské dráze. Po rekordním růstu v roce 2021 zažila tato nejstarší a nejrozšířenější kryptoměna (BTC) v roce 2022 prudký pokles a klesla pod 20 000 amerických dolarů (USD). V …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Proč euro zlevňuje a americký dolar zdražuje?

Analýza
Směnný kurz české koruny je v posledních letech velmi dynamický a mění se v závislosti na několika nejdůležitějších faktorech: Úrokovém diferenciálu, ekonomická síle, politické stabilitě, tržnímu sentimentu a mezinárodnímu obchodu.