Zlatá koruna zahajuje 19. ročník. Hlasujte pro svůj nejoblíbenější finanční produkt!

Zlatá koruna přináší již od roku 2003 přehled nejlepších finančních produktů, a ani v 19. ročníku tomu nebude jinak. Téměř 400členná Finanční akademie opět zodpovědně určí výherce 11 spotřebitelských a 4 podnikatelských kategorií, navíc zvolí i Novinku roku.
Ilustrační reprofoto: prazskamincovna.cz

Své oblíbené produkty však může v soutěži podpořit i široká veřejnost – zapojením se do anket Cena veřejnosti a Cena podnikatelů na www.zlatakoruna.info. Hlasujte a soutěžte o zajímavé ceny!

Rok 2020 byl pro Zlatou korunu rokem plnoletosti. Nebyl to však vstup do dospělosti, jaký mohl kdokoli očekávat. I přes všechny překážky, které tento rok přinesl, ale soutěž splnila svůj účel a pomohla spotřebitelům lépe se orientovat v nepřeberném množství nabízených finančních produktů. Největší odborná porota finančního trhu, Finanční akademie Zlaté koruny, vybrala ze 196 produktů od 70 společností ty nejlepší, kterým udělila Zlatou, Stříbrnou a Bronzovou korunu.

„Rok koronaviru“, jak lze toto období bezesporu nazývat, přispěl k urychlení potřeby digitalizace i podpoře rozvoje inovací. To napomohlo Air Bank k výhře v kategorii Novinka roku. Za její produkt Digitalizace platební karty jí Finanční akademie udělila Zlatou korunu. I samotná soutěž Zlatá koruna zareagovala na novou situaci a také se zapojila do boje proti dopadům pandemie. Ocenění v kategorii Cena za společenskou odpovědnost proto netradičně věnovala projektům, které měly stejný cíl. Vznikly, aby nezištně pomohly. Vítězem se stala pojišťovna Pillow, která vracela svým klientům peníze za neprojeté kilometry.

„V pomoci proti dopadům koronakrize jsme ale přispěli ještě dalším, novým projektem. Během pár týdnů po vypuknutí pandemie jsme spustili diskusní webový portál „Peníze v roušce“, kde ve spolupráci s Finanční akademií a odborníky z Ministerstva financí pomáháme veřejnosti řešit jejich finanční problémy. Mám radost, jak se Zlatá koruna za 18 let své existence posunula. Vidím za námi řadu úspěšných projektů i oceněných produktů, z nichž žádný se historicky neukázal jako problematický. Jsem zvědav, jaké nové výzvy nám přinese další ročník soutěže,“ říká Pavel Doležal, zakladatel a ředitel Zlaté koruny.

Vyjádřit podporu svému oblíbenému produktu mohou ale i spotřebitelé hlasováním v Ceně veřejnosti. Pro podnikatelskou veřejnost je tu Cena podnikatelů. Každoročně se veřejného hlasování účastní až 100 000 lidí. Na výběr mají z více než 700 produktů na webu Zlaté koruny. Pokud však chtějí hlasovat pro jiný, nevadí, jednoduše ho lze doplnit. Vybere si proto opravdu každý. Navíc, pokud hlasující odpoví na tipovací otázku, může soutěžit o hodnotné ceny. V loňském roce si výherce vybral jako hlavní cenu voucher na šperk v hodnotě 10 tisíc Kč od společnosti JK Jitka Kudláčková.

V Ceně veřejnosti je možné hlasovat dvakrát. První, nominační, kolo probíhá do 28. února 2021, kdy lze udělit hlas jakémukoliv produktu. Do finálového kola postoupí 20 finančních produktů s největším počtem hlasů. Od 4. března 2021 bude možné hlasovat znovu a vyjádřením svých preferencí některému z produktů finálové dvacítky, zvolit ten nejlepší. Cena podnikatelů je jednokolová a probíhá do 25. dubna 2021. Ve stejný den bude ukončeno i finálové kolo Ceny veřejnosti.

Obě veřejné ankety již několik let ovládají bankovní účty. Současně se ale na trhu profilují další novinky s potenciálem úspěchu. Podaří se někomu příští rok prolomit tento trend? Je to na vás. Zapojte se do hlasování, vyberte svůj oblíbený produkt a rozhodněte o vítězi!

Hlasovat je možné od 28. října 2020 na webových stránkách: http://www.zlatakoruna.info/soutez/2021, kde jsou k dispozici i přesná pravidla hlasování. Zlatá koruna tímto datem hrdě zahájí 19. ročník soutěže finančních produktů a již nyní netrpělivě očekává, kdo bude stát v září reflektorů jako vítěz. Nechme se překvapit!

×

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Tiskové zprávy

Nejčtenější

Nechcete už pracovat? Začněte počítat…

Už se vám nechce pracovat, protože jste se podle vašeho mínění už napracovali dost? Pak je ta správná chvíle spočítat si, zda máte nárok na starobní důchod, případně předdůchod či předčasný důchod. Pokud ještě ne, …
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Češi zatím s vánočními nákupy otálejí

Analýza
Největší sezóna pro e-shopy je každoročně před Vánoci. Ani letos tomu nebude jinak – s tím rozdílem, že situace významně poznamenala vládní opatření kvůli onemocnění covid-19. Přepravní společnosti upozorňují, že pokud by nouzový stav trval až do Vánoc, poptávka po doručení domů bude oproti uplynulým letům enormní a nad limity navýšených kapacit většiny přepravních společností na tuzemském trhu.
Rolovat nahoru