Značky InTime a Uloženka končí. Vznikne nový logistický operátor WE|DO

Společnost In Time Spedice, která provozuje obchodní značky kurýrní služby InTime a síť výdejních míst Uloženka, oznámila v těchto dnech svým klientům, že od pondělí 2. listopadu značky InTime a Uloženka zanikají a nově ponesou název nového logistického operátora WE|DO.
Značky InTime a Uloženka končí. Vznikne nový logistický operátor WE|DO. Foto: In Time Spedice

Ke stejnému datu, kdy má být proveden zápis změn v obchodním rejstříku, současně dojde ke změně názvu firmy z In Time Spedice na WE|DO CZ a sídlo firmy se přesune z pražských Nuslí do středočeských Zdib.

„Pro vás se nic nemění,“ ujišťuje firma své zákazníky s tím, že WE|DO stojí na základech InTime a Uloženky. „Systém aplikace, přes který odesíláte své zásilky a jste zvyklí s ním pracovat, zůstává stejný, nemusíte se učit nic nového,“ ujišťuje firma, za níž stojí Dušan Zábrodský z investiční skupiny Rockaway Capital.

Ve skutečnosti ale e-shopy budou muset vyměnit na svých stránkách loga a zanést změny např. do svých účetních programů.

Podle e-mailového sdělení se zákazníci budou moci spolehnout na „silné IT technologie, na přehlednost a uživatelsky přívětivé prostředí. WE|DO je nový operátor, který nemá pouze auta, má vlastní doručení, má vlastní výdejní místa a brzy bude mít také vlastní samoobslužné boxy“.

Uloženku koupila společnost In Time Spedice od původních majitelů letos na konci března. Uloženka až dosud poskytovala dopravní a logistické služby pro internetové obchody v České republice a na Slovensku, kde má více než 1300 výdejních a přes dvě stě podacích míst. Kurýrní služba In Time Spedice, která je na trhu již od roku 1990, má nyní v ČR jedenadvacet dep, odkud se denně rozváží několik desítek tisíc zásilek.

PSALI JSME:
„Městská logistika“ bude nabývat na významu. Developeři musejí reagovat na růst on-line prodejů

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Firmy

Na čem závisí další oživení společnosti Meta?

Společnost Meta (dříve Facebook, pozn. red.), která od začátku roku vzrostla o více než 30 procent, oznámí ve středu, po uzavření trhu a zámořského času, své výsledky. Po téměř 80% propadu ze svého vrcholu v srpnu …

Akcionáři Monety schválili dividendu devět korun za akcii

V úterý proběhla valná hromada Moneta Money Bank, která patří mezi šestici největších v tuzemsku působících bank a která zároveň – jako jediná – není většinově vlastněna „matkou“ ze zahraničí. S tím samozřejmě …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

O kolik zdražil řízek, guláš nebo smažák. Velké srovnání cen

Analýza
Restauracemi se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená zvýšením DPH. Navzdory klesající inflaci jsou březnové ceny v průměru o osm procent vyšší než před rokem. O kolik ale za posledních pět let zdražila běžná jídla, jako je svíčková, řízek nebo guláš? Společnost Dotykačka poskytla Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) detailní údaje o růstu cen vybraných pokrmů.