Agnieszka Bobrukiewicz má téměř dvacetileté zkušenosti v mezinárodním maloobchodě v oblasti prodeje paliv a doplňkového sortimentu a v rychloobrátkovém obchodu. Realizovala řadu úspěšných inovativních projektů s pozitivním dopadem na prodejní výsledky a marže.
V letech 2012 až 2019 působila v roli projektové manažerky a následně marketingové ředitelky sítě čerpacích stanic Benzina v České republice a na Slovensku, kde řídila implementaci nové marketingové strategie a komunikace jejích značek.
V letech 2019 až 2022 pracovala jako marketingová ředitelka ve společnosti Unimot, provozující mezinárodní síť čerpacích stanic Avia v Polsku a na Ukrajině. Od roku 2022 působila na pozici obchodní a marketingové ředitelky a také členky představenstva společnosti Costa Coffee v Polsku a Lotyšsku, s podporou trhů v České republice, Rakousku a Belgii.
„Jelikož mám rozsáhlé zkušenosti právě v segmentu maloobchodního prodeje pohonných hmot a rychloobrátkového zboží, budu vést a podporovat český, slovenský a maďarský maloobchodní trh s cílem maximalizovat jejich potenciál a další růst, zejména pokud jde o objem prodeje, marži a podíl na trhu,“ řekla Agnieszka Bobrukiewicz.